  • Data: 2010-06-11 15:08:20
    Temat: Re: Ibiza w super stanie
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > Sprzedawca napisał, że stan super. Oczywiście rozum nakazuje ostrożność, ale
    > dopuki nie masz dowodów że to kłamstwo, to powstrzymaj się od pomówień.
    > Jeżeli ktoś umiał doprowadzić do takiego stanu wizualnego, to znaczy że
    > umiejętności ma duże.

    Jesteś to wstanie poznać po zdjęciach?

    Nie masz dowodów, że tych umiejętności nie wykorzystał
    > takze do niewidocznych z zewnątrz aspektów naprawy.

    Nawet jak ma umiejętności to nie doprowadzi auta do stanu z przed
    szkody, po prostu jest to fizycznie nie możliwe.

    > Nie zrozum mnie źle - nie zamierzam tu udowadniać, że ten samochód jest
    > faktycznie w super stanie, bo PRAWDOPODOBNIE nie jest, ale póki co ani ja,
    > ani Ty tego wiedzieć nie możemy.

    To prawda, ale bulwersuje mnie takie robienie z ludzi debili. Ciekawe
    coby powiedział jakby się do niego zadzwoniło z pytaniem o przeszłość
    powypadkową tego auta.

    Chodzi o to, że nie masz ŻADNYCH dowodów,
    > że sprzedawca napisał nieprawdę, a rzucasz tu publiczne oskarżenia.

    nie rzucam oskarżeń, bo oskarżać można raczej konkretną osobę a ja tego
    nie robię, patrze na sprawę przez pryzmat innych przystanków jakie
    oglądałem i które też były super igłami. Dlatego też nie kupuje aut w
    kraju.

    --
    krzysiek82