  • Data: 2010-06-11 15:37:54
    Temat: Re: Ibiza w super stanie
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hutd6r$7rr$1@news.onet.pl...

    > No cóż kolejne bicie piany. Podaje tu i tu ten sam numer telefonu,
    > nigdzie nie napisał, że bezwypadkowa, więc jest to zwykłe czepialstwo.
    > Historię auta po VINie da radę sprawdzić w ASO lub u kogoś kto ma dostęp
    > do bazy. Pewnie nawet nie zadzwonił i nie spytał sprzedawcy o to auto,
    > sensację jak widać można zrobić z niczego.
    To teraz wytlumacz co znaczy "super stan".
    Poza tym przeczytaj tu:
    Widziałem tą bocanegrę na żywo bo stała koło mnie na parkingu i zostawiłem
    gościowi kartkę za wycieraczką bo chciałem kupić grila od niej. Więc jest to
    złom, z tyłu ma rozdarty błotnik, tylny most jest urwany, przednie
    zawieszenie z lewej strony wyrwane, siedzenia porozrywane, w zasadzie tylko
    silnik można z niej wyciągnąć ale już bez chłodnicy i wszystkiego co jest z
    przodu. Na tym zdjęciu jest zrobiona na pokaz, generalnie auta nie ma Aż
    dziw że jeszcze ją chce sprzedać bo na żywo jak ją widziałem to nawet za
    darmo bym jej nie wziął (gdyby nie było silnika), ale za silnik tyle kasy to
    porażka. A poza tym to nie silnik FSI tylko TSI 180 KM.

    to jest watek forum seata:
    http://www.klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?f=24
    &p=197276

    --