  • Data: 2010-06-11 15:56:38
    Temat: Re: Ibiza w super stanie
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    venioo pisze:
    > A pofatygowales sie i wyslales chociaz maila do ASO albo zadzwoniles? Bo
    > ja nie mialem problemu z uzyskaniem informacji po podaniu VIN - pan z
    > ASO powiedzial, ze samochod u nich przechodzil 2 powazne naprawy przy
    > przebiegu X i Y, co zgadzalo sie z wpisami w ksiazce serwisowej.

    Trafiłeś na kogoś kto miał chwile i chęci, żeby Ci cokolwiek powiedzieć,
    ja nie raz chciałem od ASO wyciągnąć informacje to albo z właścicielem
    miałem przyjść, z dowodem rejestracyjnym albo spadać na drzewo :)

    > Jak nawet specjalista nie pozna to chyba znaczy, ze samochod dobrze jest
    > naprawiony???

    Specjalista gołym okiem miałem na myśli, bez specjalistycznych narzędzi
    np endoskopu nic nie stwierdzi.

    > Tez nie lubie, ale akurat w tym przypadku nie widze powodow do czepialstwa.

    Gdyby był uczciwy to by tego wraka nie kupował, nie klepał w stodole
    (już ktoś wcześniej pisał, że makabrycznie zrobiony) i nie sprzedawał
    jako w super stanie.

    --
    krzysiek82