-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
Date: Wed, 4 Mar 2009 16:58:39 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <gom8fm$72p$1@news.onet.pl>
References: <a...@t...googlegroups.com>
<gn346p$9sb$1@inews.gazeta.pl>
<0...@v...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: btf55.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1236182326 7257 83.29.151.55 (4 Mar 2009 15:58:46 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Mar 2009 15:58:46 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226865
[ ukryj nagłówki ]mic49 wrote:
> On 13 Lut, 07:32, Szyba <s...@g...pl> wrote:
>> mic49 pisze:> Witam,
>>
>>> Chciałbym zainicjować taki wątek z tego powodu, że sam często zadaje
>>> sobie takie pytanie - jeśli w ogóle, to jak zrealizowany IVR będzie
>>> najlepszy. Jakie informacje powinny się tam znaleźć? W jakich
>>> przypadkach ma sens stosowanie? Jakie IVR-y są dla was irytujące -
>>> przykłady?
>>
>>> Jedna z opinii głosi, że IVR wzmacnia prestiż firmy. Inna, że
>>> klientowi należy umożliwić jak najszybszy kontakt z firmą, więc od
>>> razu po wybraniu numeru powinna zgłosić się recepcja.
>>
>> ....bzdura. IVR służy z jednej strony do zautentykowania klienta,
>> żeby nie zadawać mu po raz setny głupich pytań, do zautomatyzowania
>> procesów (np. podawania stanu konta), czy też ułatwienia pracy
>> agentów (np. w nocy, gdy obsługa jest mała- wprowadzić taki
>> scenariusz, żeby klient się namęczył, a agenci wiedzieli że ktoś się
>> do nich dobija dużo wcześniej). Jeśli ma być od razu operator- to po
>> cholerę robić całą strukturę?
>> IVR nie jest dla klienta. Jest dla firmy, bo jest tańszy niż praca
>> żywego człowieka.
>> Pzdr!
>> Szyba
>
> A sam aspekt ze strony klienta - czy klienci faktycznie odczuwają, że
> jest to dla nich, czy mają poczucie, że dzwonią do poważnej firmy. Czy
> raczej jest to dla nich po prostu coś, przez co muszą przebrnąć?
koszmarnie upierdliwe gówno przez które trzeba przebrnąć. bardziej koszmarne
jest tylko oczekiwanie umilone zasranym pinkaniem w koło tego samego kawałka
muzyczki. Po 3 nawrocie mam zamair najac talibów aby wysadzili siedzibę
firmy w powietrze.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.09 16:01 Marek Dyjor
- 04.03.09 17:02 Adam Płaszczyca
- 05.03.09 21:56 Krzysztof Drewicz
- 05.03.09 22:58 yabba
- 06.03.09 09:14 M...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800