eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-03-06 09:14:41
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: "M...@g...com" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    IVR sam w sobie bywa mega bezużyteczny, przyklady można mnożyć złego
    jego wykorzystania - co robicie powyżej. Nic nie potania, tworzy tylko
    zbędną barierę dla Klienta. Ale.... zobaczcie sobie jak jest
    zrealizowany IVR i połączony z genialnym rozpoznawaniem mowy dla ZTM
    (rozkłady jazdy autobusów w Wawie) 2219484 wybor rozklad jazdy :).
    W takim wypadku IVR rzeczywiście tnie koszty i ułatwia życie
    usługodawcy nie bijąc w Klienta lecz dając mu unikalną usługę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: