  • Data: 2013-04-14 20:11:05
    Temat: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 18:35:57 +0200, cef napisał(a):

    > No a gdzie go nie ma?
    > Przecież jak tam byłeś i przekraczałeś, to proste.
    > A jak nie, to piszesz, że pomyłka.

    Proste jak "areszt wydobywczy"...

    > Nie myślisz chyba, że każdy daje się kroić jak mu
    > przysyłają, że gdzieś tam przejeżdżał?

    Wielu sie daje.

    Gdyby przyszło zdjęcie, na którym zobaczyłbyś nie swój samochód, to pewnie
    byłbyś bardziej skory do tego żeby się odwołać.
    Jak przychodzi tylko wezwanie które mówi że jakiś czas temu, Twój samochód
    przekroczył prędkość, to jak okolica mniej-więcej się zgadza, to raczej
    zapłacisz, bo po pewnie nie będziesz pamiętał czy czasem nie przekroczyłeś
    gdzieś prędkości

    A procedura odwoławcza, czasochłonna i również kosztowna.

    Prawdę mówiąc jeśli chodzi o rachunek zysków i strat, to zazwyczaj taniej
    zapłacić ten niesłuszny mandat, niż przechodzić procedurę odwoławczą.
    To jest raczej droga dla tych którzy koniecznie chcą to robić "dla zasady",
    bo finansowo to jak przychodzi 100zł do zapłaty, to choćbyś nigdy w życiu
    nie siedział za kierownicą żadnego samochodu - taniej zapłacić i zapomnieć.