-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Michoo <m...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
Date: Thu, 11 Apr 2013 23:32:40 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 37
Message-ID: <kk7am4$dhj$1@mx1.internetia.pl>
References: <kjuq6r$vcf$1@node1.news.atman.pl> <kjuvqs$1sl$1@node2.news.atman.pl>
<kjv142$7jq$1@news.task.gda.pl> <kjvgou$ioq$1@node2.news.atman.pl>
<kk0b4k$9ff$1@news.task.gda.pl> <kk0gav$lku$1@node1.news.atman.pl>
<kk0o08$71h$1@news.task.gda.pl> <kk0q21$d4$1@node1.news.atman.pl>
<kk0q60$o41$8@dont-email.me> <kk0qk8$10u$1@node1.news.atman.pl>
<kk194u$oen$2@news.task.gda.pl> <kk1tog$ne6$1@mx1.internetia.pl>
<kk72en$eop$8@dont-email.me> <kk73mn$mol$1@mx1.internetia.pl>
<kk75c1$eop$12@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83.238.197.12
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1365716485 13875 83.238.197.12 (11 Apr 2013 21:41:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Apr 2013 21:41:25 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <kk75c1$eop$12@dont-email.me>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686 on x86_64; rv:10.0.11) Gecko/20121123
Icedove/10.0.11
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488918
[ ukryj nagłówki ]On 11.04.2013 22:10, masti wrote:
> Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2013 21:33:31 +0200 osobnik zwany Michoo
> napisał:
>
>> On 11.04.2013 21:20, masti wrote:
>>> proponuję zaczać od urealnienia ograniczeń.
>>
>> NIE! Raz już musiałem dość niekomfortowo hamować na "ślimaku" zjazdowym
>> jak się okazało, że ograniczenie do 50 jest jednak dość realne (mimo, że
>> na wjeździe dało się jechać 80/50 bez trudu). Sądząc po otarciach na
>> barierce nie byłem jedyny.
>
> to jest właśnie skutek tego, ze zdecydowana większość ograniczeń jest od
> czapy. I jak raz trafisz na właściwe i je olejesz to taki jest skutek.
I jest to niestety pewien problem z ich "unormowaniem". Skoro teraz
często stawia "70, żeby nie przekraczali 90, bo przy 110 robi się
niebezpiecznie" to ludzie (ja też - szybko poszło) się przyzwyczaili do
jazdy szybciej. Dopóki to się nie zmieni to normalizacja ograniczeń
spowoduje wzrost ofiar i "niekorzystne statystyki".
Imo jakby to smutno nie wyglądało to ogólnokrajowa akcja fotoradarowa,
która zmusi większość do jazdy przepisowej jest jedyną drogą, żeby
ograniczenia mogły znormalnieć. (Uzasadnienie, że trzeba zmienić 70 na
90 na drodze dojazdowej "bo nikt nie przestrzega" jest takim sobie
argumentem, "bo są utrudnienia w ruchu a nie ma wypadków" jest znacznie
lepszym.)
> Czy to NIE oznacza, ze chcesz by nadal stawiano 30 tam gdzie można 60?
W aktualnej sytuacji chyba tak - bo jak będzie 30 i nie będzie
radaru/policji w zasięgu widzenia to pojadę właśnie 50-60. Jakby było 60
to prędkość byłaby bardziej w okolicy 70-80.
--
Pozdrawiam
Michoo
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.13 23:35 J.F.
- 11.04.13 23:33 masti
- 12.04.13 00:53 Michoo
- 12.04.13 00:59 Michoo
- 12.04.13 06:45 z
- 12.04.13 08:00 Artur Maśląg
- 12.04.13 09:21 Artur Maśląg
- 12.04.13 11:53 J.F
- 12.04.13 12:03 Artur Maśląg
- 12.04.13 12:12 Sebastian Kaliszewski
- 12.04.13 12:06 Sebastian Kaliszewski
- 12.04.13 12:42 J.F
- 12.04.13 12:50 J.F
- 12.04.13 13:00 Smok Eustachy
- 12.04.13 13:07 Smok Eustachy
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-12-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-02 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=