  • Data: 2013-04-11 23:32:40
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.04.2013 22:10, masti wrote:

    > to jest właśnie skutek tego, ze zdecydowana większość ograniczeń jest od
    > czapy. I jak raz trafisz na właściwe i je olejesz to taki jest skutek.

    I jest to niestety pewien problem z ich "unormowaniem". Skoro teraz
    często stawia "70, żeby nie przekraczali 90, bo przy 110 robi się
    niebezpiecznie" to ludzie (ja też - szybko poszło) się przyzwyczaili do
    jazdy szybciej. Dopóki to się nie zmieni to normalizacja ograniczeń
    spowoduje wzrost ofiar i "niekorzystne statystyki".

    Imo jakby to smutno nie wyglądało to ogólnokrajowa akcja fotoradarowa,
    która zmusi większość do jazdy przepisowej jest jedyną drogą, żeby
    ograniczenia mogły znormalnieć. (Uzasadnienie, że trzeba zmienić 70 na
    90 na drodze dojazdowej "bo nikt nie przestrzega" jest takim sobie
    argumentem, "bo są utrudnienia w ruchu a nie ma wypadków" jest znacznie
    lepszym.)

    > Czy to NIE oznacza, ze chcesz by nadal stawiano 30 tam gdzie można 60?

    W aktualnej sytuacji chyba tak - bo jak będzie 30 i nie będzie
    radaru/policji w zasięgu widzenia to pojadę właśnie 50-60. Jakby było 60
    to prędkość byłaby bardziej w okolicy 70-80.

    Michoo