    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Date: Thu, 11 Apr 2013 12:44:05 +0200

    dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...

    > Ale gdzie? W Szwajcarii? Bo na pewno nie w Polsce.

    W Polsce.

    > Jazda lewym pasem autostrady 90km/h jest zdecydowanie zbyt powolna.

    Nie pisałem o jeździe lewym pasem.

    > Problem w tym, że Twoja większość to tak jak ostatnio 58%
    > Kaczyńskiego...

    Nie robię wiele kilometrów na trasach. Raptem jakiś tysiąc miesięcznie, ale
    za to po różnych drogach i w praktyce wygląda to tak:
    - Na autostradzie jeżdżę zwykle ok. 130 (bo powyżej bardzo rośnie spalanie)
    wyprzedzają mnie tylko pojedyncze pojazdy. Np. na odcinku Gliwice-Katowice
    (3 pasy) większość czasu muszę jechać skrajnym lewym pasem.
    - Na drogach krajowych poza terenem zabudowanym zwykle jest sporo ciężarówek
    które skutecznie ograniczają prędkość bo albo trafi sięktoś kto nie chce
    wyprzedzać, albo nie ma okazji.
    - Na drogach wojewódzkich poza terenem zabudowanym jak jadę 90 to bardzo
    sporadycznie ktoś mnie wyprzedza.
    - Po mieście to w ogóle nie ma o czym mówić bo poza kilkoma krótkimi
    odcinkami gdzie rzeczywiście ktoś jeździ powyżej 50 większość czasu spędza
    się w korkach jadąc 15-30 km/h.

    Tak naprawdę jedynym miejscem gdzie ludzie łamią przepisy są sytuacje Gdy
    droga krajowa lub wojewódzka przechodzi przez wiochy. Mało kto tam zwalnia
    do 50, ale akurat tam fotoradary są jak najbardziej wskazane. Oczywiście
    obwodnice byłyby lepsze, ale tymczasowo jakoś nie mamy nieograniczonego
    budżetu więc IMO lepiej aby najpierw skończyli autostrady.

    Pozdrawiam
    Ergie