  • Data: 2003-07-20 11:12:12
    Temat: Re: IPartners - problemy
    Od: Ed Colanski <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mario wrote:

    > Witam szanownych grupowiczów.
    > Mam następujący problem - otóż łącze po WiFi (1Mb) od Internet Partners
    > zachowuje się od jakiegoś czasu przygnębiająco. Ok. 10-15 razy dziennie
    > pingi do różnych sitów i również do ich serwera rosną do 3 sekund. Ponad
    > miesięczna walka z technikami nie dała rezultatu czy ktoś z Was ma podobne
    > problemy??
    > Dzięki za info

    Pod terminem W-Fi masz zapewne na myśli łącze radiowe od GTS w
    technologii Aperto...

    Po nagłowkach widzę, że jesteś w zasięgu ich stacji w Pruszkowie. Jeśli
    możesz to sprawdź sobie z dachu widok do ich stacji bazowej czy czasem
    coś nie zaczęło przysłaniać Ci widoku. Mi się to zdarzyło. Też mam od
    nich radyjko i nie narzekam, choć na drodze do ich stacji bazowej stoją
    mi topole. Na wiosnę nieco robujniały i potrzebna była drobna korekta
    ustawienia anteny.

    Suma sumarum, sprawdź sam bądź poproś ich support o sprawdzenie obecnej
    widoczności.

    EC