  • 61. Data: 2010-03-04 16:58:24
    Temat: Re: IPad
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PSYLO napisał(a):

    > Czy was wszystkich, "oponentów" autora postu, do jasnej choinki
    > pojebało? Człowiek zadaje zwyczajne pytanie, a tutaj nagle pojawia się
    > banda tumanów zw swoimi "mądrościami".

    A jestes pewny ze pyta a nie robi podpierdolke? Bo ja nie jestem ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 62. Data: 2010-03-04 17:11:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PSYLO" napisał:

    > Czy was wszystkich, "oponentów" autora postu, do jasnej choinki pojebało?

    Tak, boimy się, iż ów prowokacyjny temat wątku ściągnie tu iJasia
    Trollyszewskiego oraz pomniejsze gobliny ;->
    Tfu, odpukać w niemalowany radiator...

    JoteR

  • 63. Data: 2010-03-04 17:44:49
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    JoteR pisze:
    > Tak, boimy się, iż ów prowokacyjny temat wątku ściągnie tu iJasia
    > Trollyszewskiego oraz pomniejsze gobliny ;->
    > Tfu, odpukać w niemalowany radiator...

    No tak, tego byśmy nie chcieli ;-) Niemniej jednak przeciwny obóz w
    pełni sił, z tego co widzę, więc do walki zwarci i gotowi ;-)

    --
    PSYLO

  • 64. Data: 2010-03-04 18:47:09
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-04 17:50, Użytkownik PSYLO napisał:

    > Muszę Cię rozczarować, ja się w te klocki nie bawię i nie mam zamiaru
    > Cię obrażać.

    Gdyby to była prawda nie zadał byś pytania z piernikiem i wiatrakiem.

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2010-03-04 19:59:27
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message

    > Złośliwość to być takim skur******m, żeby nie skonfigurować poprawnie OE
    > według netykiety.
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

    Nie, nie potrafie skonfigurowac. Czy w realu tez tak bluzgasz na ludzi za
    takie bzdety ? Nie dalo sie tego grzeczniej napisac?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 66. Data: 2010-03-04 20:51:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "PSYLO" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, tego byśmy nie chcieli ;-) Niemniej jednak przeciwny obóz w pełni
    > sił, z tego co widzę, więc do walki zwarci i gotowi ;-)

    IPad jest świetny ale ja jestem za biedny aby go kupić :)

    --
    marfi

  • 67. Data: 2010-03-04 20:57:43
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-03-04 13:54, Iguan007 pisze:
    > Hej,
    >
    > Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

    iPad srajpad.
    NTG

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 68. Data: 2010-03-04 21:10:47
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-03-04 13:54, Iguan007 pisze:
    > Hej,
    >
    > Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

> [...]

    Jak to nie ta grupa??? IPad jest bardziej Personal Computer niz jakiś PC
    skladak :)

    --
    marfi

  • 69. Data: 2010-03-05 06:25:37
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Iguan007" <i...@p...onet.pl> wrote in message

    Jak rozumiem zapytalem na nieodpowiedniej grupie. Przepraszam tych ktorzy
    poczuli sie tym urazeni. Inna sprawa ze nie jestem w stanie zrozumiec jak
    mozna kogos obrazac zamiast powiedziec - "moze zapytaj na grupie "abc",
    tutaj o tym nie rozmawiamy". I tyle wystarczylo. Bez nerwow, obrazania czy
    tlumaczenia dlaczego to zly pomysl.Nie pojmuje tej agresji.

    A dlaczego pytalem tutaj? Poniewaz media czesto odnosza sie do tego produktu
    jako "tablet PC":
    http://www.google.com.au/search?source=ig&hl=en&rlz=
    &q=iPad+tablet+pc&meta=lr%3D&aq=f&oq=

    Ktos mi wczesniej uprzejmnie przytoczyl tematyke grupy:
    "pl.comp.pecet
    Dyskusje
    Informacje o grupie
    To jest grupa dyskusyjna Usenet - wiecej informacji
    Informacje o grupie
    Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

    Nie wiem z tez jakiej definicji PC korzystacie ze iPad sie nie lapie. Bo
    patrzac na Wiki - "A personal computer (PC) is any general-purpose computer
    whose size, capabilities, and original sales price make it useful for
    individuals, and which is intended to be operated directly by an end user,
    with no intervening computer operator". Czyli jak najbardziej to urzadzenie
    tutaj pasuje. Chyba ze naklejka "Apple" czyni z niego jakis temat tabu.

    Podrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 70. Data: 2010-03-05 07:21:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan007 napisał(a):

    [...]

    IMO przegrzał Ci się chłopie procesor i powinieneś wymienić sobie
    chłodzenie, zanim padną wszystkie rdzenie ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...