    From: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: IPad
    Date: Fri, 5 Mar 2010 16:25:37 +1000

    "Iguan007" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hmoaih$i5l$1@news.onet.pl...

    Jak rozumiem zapytalem na nieodpowiedniej grupie. Przepraszam tych ktorzy
    poczuli sie tym urazeni. Inna sprawa ze nie jestem w stanie zrozumiec jak
    mozna kogos obrazac zamiast powiedziec - "moze zapytaj na grupie "abc",
    tutaj o tym nie rozmawiamy". I tyle wystarczylo. Bez nerwow, obrazania czy
    tlumaczenia dlaczego to zly pomysl.Nie pojmuje tej agresji.

    A dlaczego pytalem tutaj? Poniewaz media czesto odnosza sie do tego produktu
    jako "tablet PC":
    http://www.google.com.au/search?source=ig&hl=en&rlz=
    &q=iPad+tablet+pc&meta=lr%3D&aq=f&oq=

    Ktos mi wczesniej uprzejmnie przytoczyl tematyke grupy:
    "pl.comp.pecet
    Dyskusje
    Informacje o grupie
    To jest grupa dyskusyjna Usenet - wiecej informacji
    Informacje o grupie
    Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

    Nie wiem z tez jakiej definicji PC korzystacie ze iPad sie nie lapie. Bo
    patrzac na Wiki - "A personal computer (PC) is any general-purpose computer
    whose size, capabilities, and original sales price make it useful for
    individuals, and which is intended to be operated directly by an end user,
    with no intervening computer operator". Czyli jak najbardziej to urzadzenie
    tutaj pasuje. Chyba ze naklejka "Apple" czyni z niego jakis temat tabu.

    Podrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: