  • 51. Data: 2010-03-04 16:25:53
    Temat: Re: IPad
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    kamil pisze:
    > Inteligentny czlowiek uzyska odpowiedz na tak banalne pytanie w ciagu 10
    > sekund w dowolnej wyszukiwarce. Czas nieporownywalnie krotszy od
    > zapisywania sie do grupy i wklepywania tego posta. Pomijajac juz
    > kilkanascie minut spedzonych na flejmowaniu.

    Oczywiście, nie twierdzę inaczej.

    --
    PSYLO

  • 52. Data: 2010-03-04 16:27:32
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-04 17:22, Użytkownik PSYLO napisał:

    > Zgadza się, dlatego też tego absolutnie nie popieram. Niemniej jednak
    > nie podoba mi się automatyczne obszczekiwanie każdego, kto tylko sypnie
    > w poście tagiem "apple", to zakrawa na śmieszność. Zadał złe pytanie i
    > na złej grupie - można to w kulturalny sposób powiedzieć i odesłać w
    > odpowiednie miejsce bez snucia teorii spiskowych...

    Klika osób odpowiedział kulturalnie i nie pomogło.
    Mniej kulturalnie pomogło bardziej.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2010-03-04 16:32:23
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-04 17:21, Użytkownik PSYLO napisał:

    > No i co w związku z tym? Co ma piernik do wiatraka?

    Może to że Apple powtórnie "wymyśliło" simpada.
    A piernik ma to do wiatraka że kiedyś w wiatrakach przerabiali
    ziarno na mąkę do pierników. :-)
    Zdawało mi się że taka informację to już w szkole podstawowej
    przekazują uczniom. Jeszcze nie skończyłeś czy na wagarach
    byłeś w ten dzień ?
    Natomiast wyjaśnij co ma piernik i wiatrak do tematyki tej grupy ?

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2010-03-04 16:36:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Zdawało mi się że taka informację to już w szkole podstawowej
    > przekazują uczniom. Jeszcze nie skończyłeś czy na wagarach

    W mlynach, nie wiatrakach, skoro juz o wagarowiczach mowimy. ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 55. Data: 2010-03-04 16:42:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czyli nie masz absolutnie nic do powiedenia w temacie o kory pytalem ale
    > postanowiles potrolowac bo akurat ten produkt Ci sie nie podoba? Nie ma to jak
    > bezinteresowna zlosliwosc.

    Złośliwość to być takim skur******m, żeby nie skonfigurować poprawnie OE według
    netykiety.

  • 56. Data: 2010-03-04 16:44:36
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    RadoslawF pisze:
    > Klika osób odpowiedział kulturalnie i nie pomogło.
    > Mniej kulturalnie pomogło bardziej.

    Doprawdy? Chyba inne wątki czytamy, bo z tego co ja widzę to jeden
    wyskoczył z szeptanym marketingiem, sam rozwinąłeś bzdurną teorię
    (oczywiście nadal nie odpowiadając ani nie wskazując lepszego miejsca),
    jeszcze inny błysnął talentem detektywistycznym i google w australii.
    MarcinCz odpowiedział rzeczowo. Autor pytania podziękował, ale za chwilę
    dokleił się ten wcześniejszy "detektyw" i kolejny błyskotliwy ze
    "śmiesznymi" obrazkami (swoją drogą - dlaczego jego nikt nie obszczekał
    za NTG? toż to szczyt chamstwa i na pewno szeptany marketing HTC).
    Doszły też odpowiedzi z opiniami użytkowników, he he, pozdrowienia dla
    quenta z przyszłości. Jest też i taki, co wygrzebał starego Simpada i
    stosując swoją bezgraniczną wiedzę o iPadzie łaskawie podzielił się
    wnioskiem, że to to samo. Dalej doszedł nowy fan detektywa, wyganiając
    Iguana007 do Australii. I tak dalej, i tak dalej. Rzeczywiście, od groma
    kulturalnych i rzeczowych odpowiedzi, jak ja mogłem pomyśleć inaczej,
    kajam się! ;-)

    --
    PSYLO

  • 57. Data: 2010-03-04 16:50:55
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    RadoslawF pisze:
    > Może to że Apple powtórnie "wymyśliło" simpada.

    Tak właśnie myślałem ;-) Oczywiście, to dokładnie to samo, chłopaki.
    Oprogramowanie, usability, usability, usability, multitouch itd.
    (wspomniałem u usability?). Macie absolutną rację, oczywiście. Z całą
    pewnością po premierze iPada rynek potwierdzi tę teorię i nikt go nie
    kupi (podobnie, jak i srajfona). A jak kupi to to tylko zasługa
    marketingu, tak tak, nie inaczej. Tego szeptanego z Australii na
    pl.comp.pecet.

    > Zdawało mi się że taka informację to już w szkole podstawowej
    > przekazują uczniom. Jeszcze nie skończyłeś czy na wagarach
    > byłeś w ten dzień ?

    Muszę Cię rozczarować, ja się w te klocki nie bawię i nie mam zamiaru
    Cię obrażać.

    --
    PSYLO

  • 58. Data: 2010-03-04 16:54:03
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-04 17:44, Użytkownik PSYLO napisał:

> [...]
    > (oczywiście nadal nie odpowiadając ani nie wskazując lepszego miejsca),
    > jeszcze inny błysnął talentem detektywistycznym i google w australii.

    To faktycznie inne czytamy. W tych "moich" po pierwszych upomnieniach
    dyskutował że oczekuje odpowiedzi na swoje pytania a nie pouczeń.
    Przykład: "Ale ja nie pytalem czy Tobie sie to podoba. Pytalem kiedy
    bedzie dostepne w sprzedazy.".

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2010-03-04 16:55:33
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-04 17:36, Użytkownik kamil napisał:

    > W mlynach, nie wiatrakach, skoro juz o wagarowiczach mowimy. ;-)

    To jak się nazywał młyn z napędem wiatrowym wagarowiczu ?
    :-)

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2010-03-04 16:56:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan007 napisał(a):

    > Swietnie. Wiec temat brzmial "Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad
    > wchodzi do sprzedazy". Nie znasz odpowiedzi? Wiec dlaczego mnie atakujesz?

    Przewrażliwiony jesteś bo ja naprawdę myślałem, że to jest szeptana
    kampania marketingowa Apple. Do momentu, w którym wyjechałeś z tym
    atakiem. Zadzwoń do Apple Polska i daj nam już spokój...

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...