  • 71. Data: 2010-03-05 08:53:20
    Temat: Re: IPad
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hmockc$nqg$1@news.onet.pl...
    > "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > Nie. mam dobre doswiadczenia z iPodem i Phonem wiec zamierzam kupic
    > iPada. Nic wiecej.
    Używasz podobnej zabawki, jest Ci potrzebna a ten iPad da Ci dużo większe
    możliwości niż dotychczasowe rozwiązania, ewentualnie zawsze brakowało Ci
    możliwości które teraz się pojawiły. Ale to przecież nie jest możliwe, bo
    tego typu urządzenia istnieją od dawna, posiadają czytniki kart, porty USB
    czy WebCamy. Może marketing Ci wmówił, że to Ci jest potrzebne, jest super i
    powinieneś to mieć? Bo zawsze kupuje się z powodu potrzeby zakupu a jeśli
    potrzeba pojawia się po premierze urządzenia to coś jest nie tak ;) Ale to
    Twoje pieniądze, Twoja sprawa, a może nawet dzięki temu kilku Chińczyków zje
    porządny obiad ;) Jednocześnie będziesz się mógł lansować swoim nowym trendi
    ficzerem w miejscach publicznych.

  • 72. Data: 2010-03-05 19:00:07
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    januszek pisze:
    > IMO przegrzał Ci się chłopie procesor i powinieneś wymienić sobie
    > chłodzenie, zanim padną wszystkie rdzenie ;)

    I po co to silenie się na śmieszność?

    --
    PSYLO

  • 73. Data: 2010-03-05 19:26:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PSYLO napisał(a):

    > I po co to silenie się na śmieszność?

    Zebyś miał zagadkę ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 74. Data: 2010-03-06 15:15:29
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?
    Co prawda wątek zszedł trochę w inną stronę, ale co mi tam. Wrzucę.. ;)
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPad_w_USA_3_kwi
    etnia%2C_w_Polsce...-27258.html

    --
    Marcin

  • 75. Data: 2010-03-06 21:12:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    JoteR pisze:

    > Tak, boimy się, iż ów prowokacyjny temat wątku ściągnie tu iJasia
    > Trollyszewskiego oraz pomniejsze gobliny ;->
    > Tfu, odpukać w niemalowany radiator...

    Czy ktos mnie wolal ?

  • 76. Data: 2010-03-06 21:20:14
    Temat: Re: [OT] IPad
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jan Strybyszewski" napisał:

    > Czy ktos mnie wolal ?

    Wykrakałem...
    Na szczęście punktualność nie jest grzecznością trolli, więc ze smakowitego
    wątku pozostały ci tylko resztki kości do ogryzania.

    JoteR

  • 77. Data: 2010-03-07 12:24:03
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-03-06 16:15, MarcinCz pisze:

    > Co prawda wątek zszedł trochę w inną stronę, ale co mi tam. Wrzucę.. ;)
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPad_w_USA_3_kwi
    etnia%2C_w_Polsce...-27258.html

    Dziwne to trochę. Np. taki Action (poważny dystrybutor, a nie żaden
    Zenex Enterprajs Eksportimport from jukej) ma od kilku dni w ofercie iPady.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 78. Data: 2010-03-07 13:38:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 07-03-2010 13:24, Mich@l pisze:

    etnia%2C_w_Polsce...-27258.html

    > Dziwne to trochę. Np. taki Action (poważny dystrybutor, a nie żaden
    > Zenex Enterprajs Eksportimport from jukej) ma od kilku dni w ofercie iPady.

    Z dostępnością "na telefon", czyli będą, jak będą.

  • 79. Data: 2010-03-07 13:47:15
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-07 13:24, Użytkownik Mich@l napisał:

    etnia%2C_w_Polsce...-27258.html

    > Dziwne to trochę. Np. taki Action (poważny dystrybutor, a nie żaden
    > Zenex Enterprajs Eksportimport from jukej) ma od kilku dni w ofercie iPady.

    Poważni dystrybutorzy nie wpisują w ofertę towaru którego jeszcze
    nawet producent nie sprzedaje.
    "Producent: Apple
    Grupa towarowa: Multimedia
    Kod towaru: MULAPPMUL0077
    Stan magazynowy:
    Informacja o dostępności tylko na telefon
    Ilość na magazynie : 0 szt. "

    Natomiast niewątpliwą ciekawostką są ceny:
    " Apple iPad 16GB Wi-Fi
    12MF 2 266,71 PLN

    Apple iPad 32GB Wi-Fi
    12MF 2 720,96 PLN

    Apple iPad 64GB Wi-Fi
    12MF 3 175,21 PLN"
    Miłośnikom wszelakich gadżetów z logiem nadgryzionego jabłka
    jak zwykle życzę dużo samozaparcia i jeszcze większych dochodów.

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2010-03-07 15:25:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mich@l napisał(a):

    > Dziwne to trochę. Np. taki Action (poważny dystrybutor, a nie żaden
    > Zenex Enterprajs Eksportimport from jukej) ma od kilku dni w ofercie iPady.

    Ma w ofercie to znaczy, ze ma w magazynie czy ze ma wpisaną pozycję w
    system komputerowy? Swoją drogą to ten Ipad to taki większy Iphone i niz
    ponadto ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...