  • Data: 2010-03-04 14:18:41
    Temat: Re: IPad
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-04 14:42, Użytkownik Iguan007 napisał:

    > \ze lubie takie
    >
    > Co reklamuje? Gdzie? Co mam udowadniac? Mniej emocji prosze.

    Jakiej emocji, nie ściemniej.
    Wysłałeś wiadomość na grupę dyskusyjną p.c.pecet o tytule IPod.
    Zwykła chamska reklama.
    W treści wiadomości spytałeś kiedy "wchodzi do sprzedazy",
    to też jest zwykła chamska reklama.
    Bo sprzęt który tak nachalnie reklamujesz nie jest związany
    z tematyka grupy. Dotarło ślepoto z klapkami na oczach ?