    From: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?
    Date: Mon, 16 Dec 2002 17:32:38 +0000 (UTC)

    Witam,

    > Po raz drugi zglosilem awarie, po pierwszym razie odpowiedz standardowa -
    > 'brak CIRu, router jest obciazony, nie gwarantujemy pingow', ciekawe ze

    No i po raz drugi ta sama odpowiedz :)
    Tym razem wylozylem panience wprost co mysle na temat ich chamskiego
    sposobu pozyskiwania klientow na ich 'atrakcyjne inaczej' (juz nie tylko
    cenowo) uslugi, na co znowu uslyszalem stek klamstw na temat CIRu,
    obciazenia katowickich routerow (tylko czemu drugie lacze + 3 identyczne
    lacza znajomych podlaczone w tym samym miescie dzialaja znakomicie?),
    mam zlozyc pisemna reklamacje do dzialu reklamacji.. Ich infolinia i
    technicy w w-wie nic w tej sytuacji nie zrobia, do katowic mozna sie
    dodzwonic tylko do sekretariatu (ale juz mam sposob na dodzwonienie
    sie do technika, pozdrowienia dla pani sekretarki ;) tylko dzisiaj troche
    za pozno juz, bede ich atakowal jutro z rana, moze ziomkowie w koncu
    mi wyloza kawe na lawe :)

    Eh i rob tu pan powazne interesy majac na karku kretaczy...
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 na sprzedaz: http://sprzet.net