  • 1. Data: 2012-02-04 13:58:02
    Temat: Re: INTEL vs AMD do renderowania, obrobka zdjec
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Jest kilka stron porownujacych procesory wg. roznych benchmarkow. Np:
    www.anandtech.com/bench/CPU/25
    www.benchmark.pl/rankingi.html
    www.tomshardware.com/charts/processors,6.html
    www.benchit.pl/procesory/ranking
    Od dluzszego czasu Intel prowadzi.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2012-02-04 18:43:50
    Temat: INTEL vs AMD do renderowania, obrobka zdjec
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Witam. Ktorego producenta procesor sprawdzi sie lepiej przy obrobce zdjec i
    renderingu? Thx za porade.

    M.

  • 3. Data: 2012-02-04 19:02:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jackkk" napisał w wiadomości grup
    > Witam. Ktorego producenta procesor sprawdzi sie lepiej przy obrobce zdjec i
    > renderingu? Thx za porade.

    VIA C7

  • 4. Data: 2012-02-04 19:45:26
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "jackkk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Ktorego producenta procesor sprawdzi sie lepiej przy obrobce zdjec
    > i renderingu? Thx za porade.

    Jeśli kasa nie gra roli to Intel. Jeśli jednak kasa gra role to AMD :)

  • 5. Data: 2012-02-05 03:54:27
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "jackkk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Ktorego producenta procesor sprawdzi sie lepiej przy obrobce zdjec
    > renderingu? Thx za porade.

    Zdecydowanie Intel, procesor i chipset. AMD już od dawna nie nadąża.

    Remek

  • 6. Data: 2012-02-05 11:10:37
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    witam,

    Kasa gra role, jednak z tym AMD troche sie boje kupowac AM3+ bo mowia ze
    koniec produkcji niedlugo. Jesli chodzi o INTELA to znowu nie wiem jakiego
    zeby byla mozliwosc rozbudowy za 2-3 lata do jakiegos czasowego modelu.

    m.

  • 7. Data: 2012-02-05 11:23:48
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "jackkk" <j...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > zeby byla mozliwosc rozbudowy za 2-3 lata do jakiegos czasowego modelu.

    Jezu, ludzie - jaka rozbudowa po 2- 3 latach. Co chcesz rozbudowywać w
    trzyletnim komputerze? Jaka trzyletnia płyta główna umożliwia zabudowanie
    aktualnego prozesora? Po trzech latach wymieniasz całego kompa, a nie
    "rozbudowywujesz". Nawet gdyby jakikolwiek producent tak długo utrzymywał
    standart gniazda CPU, a producenci CPU takowe Procki produkowali, to taka
    wymiana dała by ci może 10% przyrostu prędkosci. Oczywiście zakładając, że
    producenci pamięci nadal będą produkować pamięci pasujące do Twojej płyty,
    ale szybsze, it. itd.

  • 8. Data: 2012-02-05 12:58:37
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Myslalem czy nie kupic AM3+ i do tego jakiegos 4 rdzeniowego PHENOMA w
    wersji BlackEdition. Czy Waszym zdanie to dobry zakup czy lepiej INTELA i5
    etccc?

    M.

  • 9. Data: 2012-02-05 13:46:15
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-02-05 12:10, jackkk pisze:
> [...]
    > zeby byla mozliwosc rozbudowy za 2-3 lata do jakiegos czasowego modelu.

    Intel znacznie szybciej przeskakuje na nowe podstawki niż AMD, więc i
    Intel za jakiś czas zakończy obecne podstawki. Co do rozbudowy zestawu
    na tej samej płycie, to za 2-3 lata będą nowsze pamięci, które będą
    tańsze od tych, które obecnie masz i nie będzie się Ci opłacało wstawiać
    starych, bo za stare zapłacisz 2 razy więcej jak za nowe. Odnośnie
    procesora, to ciężko będzie Ci kupić coś co będzie pasowało i miało
    przyzwoity stosunek szybkości do ceny. Poza tym, nawet jak podstawka
    będzie pasować, to i tak prawdopodobnie płyta twoja nowszych procków nie
    obsłuży.

  • 10. Data: 2012-02-05 15:08:12
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 5 Feb 2012 13:58:37 +0100, jackkk napisał(a):

    > Myslalem czy nie kupic AM3+ i do tego jakiegos 4 rdzeniowego PHENOMA w
    > wersji BlackEdition. Czy Waszym zdanie to dobry zakup czy lepiej INTELA i5
    > etccc?
    >
    > M.

    Za cenę i5 2500 to kupisz nie 4-rdzeniowego Phenoma tylko 8-rdzeniowego
    Bulldozera. Jak oprogramowanie, które używasz dobrze rozkłada się na wiele
    rdzeni bierz Bulldozer-a jak nie to i5.