  • 1. Data: 2010-07-28 20:22:42
    Temat: II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów Śladami Jana Pawła II
    Od: lukaszszpak <l...@o...pl>

    http://motocyklisci-kalwaria-zebrzydowska.blog.onet.
    pl/Druga-Ogolnopolska-Pielgrzymka,2,ID410985038,n

    Zapraszamy!

  • 2. Data: 2010-07-28 20:48:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-28 22:22, lukaszszpak pisze:
    > http://motocyklisci-kalwaria-zebrzydowska.blog.onet.
    pl/Druga-Ogolnopolska-Pielgrzymka,2,ID410985038,n

    > Zapraszamy!

    ROTFL !!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-07-28 23:26:58
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2010-07-28 22:22, lukaszszpak pisze:
    > http://motocyklisci-kalwaria-zebrzydowska.blog.onet.
    pl/Druga-Ogolnopolska-Pielgrzymka,2,ID410985038,n

    > Zapraszamy!

    O kurwa, popłakałem się ze śmiechu. Pielgrzymka, 14km, rozpoczęcie o
    11.00, zakończenie o 15.30. Ludzie to mają fantazję jednak.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 4. Data: 2010-07-29 05:32:12
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-07-28 22:22, lukaszszpak pisze:
    > http://motocyklisci-kalwaria-zebrzydowska.blog.onet.
    pl/Druga-Ogolnopolska-Pielgrzymka,2,ID410985038,n

    a czym ten JP2 jezdzil? Aaa! To pewnie Krakusy, z 1szej reki wiedzom...?

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 5. Data: 2010-07-29 11:38:30
    Od: n...@s...com

    On Thu, 29 Jul 2010 07:32:12 +0200, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    pl/Druga-Ogolnopolska-Pielgrzymka,2,ID410985038,n

    >a czym ten JP2 jezdzil? Aaa! To pewnie Krakusy, z 1szej reki wiedzom...?

    Oddal sie szybko w nieokreslonym kierunku!

    krakusy tak daleko nie jezdza!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-07-29 11:39:10
    Od: n...@s...com

    On Thu, 29 Jul 2010 01:26:58 +0200, zefir
    <z...@S...pl> wrote:

    >O kurwa, popłakałem się ze śmiechu. Pielgrzymka, 14km, rozpoczęcie o
    >11.00, zakończenie o 15.30. Ludzie to mają fantazję jednak.

    No ale to wszystko na kolanach pchajac motur!

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2010-07-29 11:45:07
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "zefir" <z...@S...pl> napisał

    > O kurwa, popłakałem się ze śmiechu. Pielgrzymka, 14km, rozpoczęcie o 11.00,
    > zakończenie o 15.30. Ludzie to mają fantazję jednak.

    Oni sa przeciez "zawszewolni" wiec 14 km to nie jest malo!
    Faktycznie to sa jaja :))
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2010-07-29 11:48:08
    Temat: Re: II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów Œladami Jana Paw?a II
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-29, n...@s...com <n...@s...com> wrote:

    > No ale to wszystko na kolanach pchajac motur!

    Zamilcz szatanisto. Tam na koncu ma byc swiecenie motorow i motocyklistow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-07-29 11:49:36
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On Jul 28, 10:22 pm, lukaszszpak <l...@o...pl> wrote:
    > http://motocyklisci-kalwaria-zebrzydowska.blog.onet.
    pl/Druga-Ogolnopo...

    > Zapraszamy!

    E-e. Za duzy kawal drogi no i nie mam czopera, frendzli ani nawet
    kapelusha. Moze Umarniety Jasiek, on ma kapelusz. Widzialem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955/XT660X

  • 10. Data: 2010-07-29 11:54:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    AZ pisze:

    > Zamilcz szatanisto. Tam na koncu ma byc swiecenie motorow i motocyklistow.

    O, to żarówki muszą sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj