  • 11. Data: 2010-07-29 12:32:45
    Temat: Re: II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów Œladami Jana Paw?a II
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał

    > O, to żarówki muszą sprawdzić.

    Moga swiecic jajkami. Wiosna mozna bylo sobie zalatwic swiecenie jajek.
    Mysle, ze to jest bardzo wygodne, ale termin mi nie pasowal i nie
    zalapalem sie :(
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2010-07-29 13:44:10
    Temat: Re: II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów Śladami Jana Pawła II
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >No ale to wszystko na kolanach pchajac motur!

    A chyba ze tak;)
    Jest za co odbywac pokute...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2010-07-29 16:16:40
    Temat: Re: II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów ?ladami Jana Pawła II
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-07-29 13:38, n...@s...com pisze:

    > Oddal sie szybko w nieokreslonym kierunku!
    >
    > krakusy tak daleko nie jezdza!

    ale macie Dziwisza u siebie, to przeca zrodlo

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 14. Data: 2010-07-29 17:39:05
    Temat: Re: II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów ?ladami Jana Paw3a II
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moga swiecic jajkami. Wiosna mozna bylo sobie zalatwic swiecenie jajek.
    > Mysle, ze to jest bardzo wygodne, ale termin mi nie pasowal i nie

    Możesz nie wyciągać tego palanta z wora? Dzięki...

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2010-07-29 22:51:45
    Od: n...@s...com

    On Thu, 29 Jul 2010 18:16:40 +0200, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    >ale macie Dziwisza u siebie, to przeca zrodlo

    Sie nie dziwisz ze u nas bije zrodlo. W koncu mamy najwiekszego
    polaka, jakis kawalek ciuchow innego najwiekszego polaka, wiecej
    kosciolow niz przedszkoli, a rade miasta bardziej swieta od wszystkich
    swietych. O terenach ktore chce wydrzec czarna mafia nie bede nawet
    wspominal bo mnie krew zaleje.
    Swietsza od nas jest tylko Zielona Gora. A moze to byla Jelenia ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 16. Data: 2010-07-29 23:57:15
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2010-07-29 13:39, n...@s...com pisze:

    > No ale to wszystko na kolanach pchajac motur!

    No to pielgrzymka czy pokaz stuntu?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 17. Data: 2010-07-30 05:51:27
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    (pj) wrote:
    > ale macie Dziwisza u siebie, to przeca zrodlo

    Mają też od niedawna.... no dobra, nie powiem tego.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 18. Data: 2010-07-30 05:52:03
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Sie nie dziwisz ze u nas bije zrodlo. W koncu mamy najwiekszego
    > polaka,

    O wuaśnie.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 19. Data: 2010-07-30 09:35:38
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Mają też od niedawna.... no dobra, nie powiem tego.

    Mówisz o tej reklamie ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2010-07-30 09:52:35
    Od: Miszel <a...@d...pl>

    Dnia 30-07-2010 o 11:35:38 Magic <m...@w...pl> napisał(a):
    Mają też od niedawna.... no dobra, nie powiem tego.

    > Mówisz o tej reklamie ?

    Wisi na calej elewacji nieczynnego hotelu Forum. Dokladnie naprzeciwko
    Wawelu. Dlatego wala tam takie tlumy....
    Miszel