  • 61. Data: 2012-03-21 06:35:10
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-20 21:08, Skrypëk pisze:

    > Za jaką masę funkcji tego systemu odpowiada autor aplikacji Colordict?

    przeciez powinienes wiedziec sam - bo uzywasz WP7 - ze znaczna czesc
    funkcji dostepnych w US nie jest dostepna w kraju murzynow US - czyli u
    nas :/

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 62. Data: 2012-03-21 06:43:32
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-20 21:22, Skrypëk pisze:

    > Ekran startowy? Każdy może tam sobie ustawić dowolne kafle z danymi i
    > zdjęciami swoimi i swoich znajomych (się tzw. content liczy w tym GUI a
    > nie chrome).
    > Warunek krytyczny: trzeba posiadać znajomych z wyjściowymi twarzami.
    > Rozumiem, że nie do przeskoczenia dla linuksiarzy i androidziarzy.

    > A masz na to jakieś wsparcie czy może jednak zmyślasz jak zwykle?

    no statystyki - tez masz te linki - w koncu nawet sam je wklejales (za
    ost. miesiac czyli luty 2012 WP7 sprzedalo sie 50x mniej niz
    szajsowatych androidow)
    Kolejek jak przed sklepami Apple nie widac po kolejnych premierach -
    znaczy, ze telefony nie sa jakos reglamentowane i popytu specjalnie na
    nie nie ma.

    Wiec jaki moze byc powod tego stanu rzeczy?

    W innych krajach jakos sprzedaz ruszyla, bo M$ wywalil mase kasy i daja
    Xboxa w zestawie (podobnie jak samsung pierwsze galaxytab w hiszpani
    oferowal z dod. klawiatura i stacja dokujaca) - ale to pewnie na naszym
    rynku nie przejdze (moze zastanowilbym sie nad xboxem (choc nie ciagnie
    mnie do gier) wlasnie jesli zestaw bylby w okazyjnej cenie a przy okazji
    przetestowalbym ten system, tylko obawiam sie, ze lista wad WP7 moglaby
    sie jeszcze zwiekszyc :/ ).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 63. Data: 2012-03-21 06:53:03
    Temat: Re: [OT] ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-20 21:14, Skrypëk pisze:

    > Na pewno nie z linusiarskich forów, na których przeczytać można tylko
    > "vista syf! linuks super system kurwo!". A i tak wszyscy na kradzionym
    > XP jadą.

    Szanowny kolego Skrypku. Jak napisalem - notebooka mam nabytego z Vista
    (T61) i z usmiechem na twaarzy i ulga downgradowalem po paru dniach
    uzywania do XPP (na szczescie byla taka mozliwosc).
    Wiekszosc klientow robi dokladnie to samo i warunkiem czesto bylo, ze
    dany system musi miec mozliwosc downgradu z Visty do XPP (wiec nie tylko
    ja mam takie urojenia). Zreszta XPP przezyl Viste na rynku - to tez o
    czyms swiadczy.

    A linuxa mam juz tylko na virtualnej maszynie - celem mozliwosci
    przeteestowania niektorych rozwiazan - na codzoen raczej juz nie uzywam.
    Choc znam sporo osob co jak najbardziej uzywa i sobie chwali.

    Nowa, mobilna stacje robocza (jak i stacjonarne komputery w pracy i w
    domu) mam juz na Win7 - i tu pochwala dla M$, ktory wzial widocznie
    sobie do serca uwagi uzytkownikow i zrobil OS, na ktory spokojnie mozna
    sie przesiasc (choc czasami potrafi wkurzyc - ale jesli da sie z tym
    zyc, to sie czepial nie bede).

    Obawiam sie troche, czy Win8 nie bedzie znowu krokiem w tyl (pozyjemy
    zobaczymy) - jakos nie lubie tych 'amerykanskich' koncepcji i
    uszczesliwiania uzytkownikow na sile.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 64. Data: 2012-03-21 07:00:28
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-20 21:18, Skrypëk pisze:

    > Nie stać się na Outlooka i dorabiasz ideologię?

    nie, no skad - staram sie tego potwora uzywac jak najrzadziej i tylko
    szkoda, ze firma nie zdecydowala sie przejsc na Zimbre VMVARE (jakas
    niekompatybilnosc no i szefostwo) miast na Exchanga - bo moze wowczas
    nie musialnbym z tego korzystac.

    > Downgrade rights istniały wcześniej niż Vista i zawsze dotyczyły tylko
    > wersji Pro.

    a ja tylko takie mialem (dlatego napisalem XPP a nie XPH)

    > Wręcz przeciwnie. Mocno wzrosła po premierze Lumii. I jeszcze się
    > polepszy po premierze Lumii 900, zwłaszcza w USA (bo tam operatorzy nie
    > dostali 800).

    statystyki za luty 2012 temu przecza - no chyba ze wzrost w m-cu lutym z
    0 do 2mln to jest ten skok (przy jednoczesnym sprzedazy innych systemow
    paredziasiat razy wiekszym).
    Ale OK - zobaczymy.
    Jesli kolejna generacja WP bedzie pozbawiona wad to czemu nie - slubu z
    zadnym OS nie bralem (a Android to na razie jedyny sensowny system po
    ponad 10-cio letnim uzywaniu PalmOS'a. Ponad rok z Androidem wystarczy
    by potwierdzic powyzsze zdanie.)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 65. Data: 2012-03-21 07:44:54
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AL nabazgrał(a):

    > Vista to bylaa akurat syf nad syfy.

    Po SPxx zaczeła podobno nawet dobrze działać bo zbliżyła się już do jakości
    W7.

    > Tylko czlowiek, ktory uzywa systemu do obslugi poczty... tfu outlooka,

    Ja używam OE i uważam że nie ma lepszego czytnika dla normalnego
    użytkowania. Oczywiście trzeba go dopieścić ale działa rewelacyjnie, żałuję
    że nie ma OE na W7.

  • 66. Data: 2012-03-21 09:45:33
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > przeciez powinienes wiedziec sam - bo uzywasz WP7 - ze znaczna czesc
    > funkcji dostepnych w US nie jest dostepna w kraju murzynow US - czyli
    > u nas :/

    A ty naiwny myślisz, że wszystkie amerykańskie usługi Apple, Google lub Sony
    dostępne są również w Polsce? Czy dobrze wiesz że nie, ale liczysz że ktoś
    się nabierze?

  • 67. Data: 2012-03-21 10:07:14
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

> [...]
    > szkoda, ze firma nie zdecydowala sie przejsc na Zimbre VMVARE (jakas
    > niekompatybilnosc no i szefostwo) miast na Exchanga - bo moze wowczas

    No i co byś z tego miał poza zaspokojeniem potrzeby dziecęcego buntu przeciw
    MS?

    > a ja tylko takie mialem (dlatego napisalem XPP a nie XPH)

    No to czemu zmyślasz, że klienci coś wymusili?

    > statystyki za luty 2012 temu przecza - no chyba ze wzrost w m-cu
    > lutym z 0 do 2mln to jest ten skok

    Statystyki skąd? Bo na ten przykład w Polsce premiera była 4 lutego.

    > Jesli kolejna generacja WP bedzie pozbawiona wad to czemu nie

    No przecież nie będzie widgetów, nie będzie logo robocika i nie będzie
    spyware z google. Same wady.

    > - slubu
    > z zadnym OS nie bralem (a Android to na razie jedyny sensowny system
    > po ponad 10-cio letnim uzywaniu PalmOS'a. Ponad rok z Androidem
    > wystarczy by potwierdzic powyzsze zdanie.)

    To jeszcze gorsze wyznanie niż te dotychczasowe, że potrzeba aż miesiąca by
    go polubić.

  • 68. Data: 2012-03-21 10:08:46
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
> [...]
    >
    > Ja używam OE i uważam że nie ma lepszego czytnika dla normalnego
    > użytkowania. Oczywiście trzeba go dopieścić ale działa rewelacyjnie,

    Nie zasługujesz na smartfona. Jesteś zbyt mało alternatywny.

  • 69. Data: 2012-03-21 10:10:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-21 10:45, Skrypëk pisze:

    > A ty naiwny myślisz, że wszystkie amerykańskie usługi Apple, Google lub
    > Sony dostępne są również w Polsce? Czy dobrze wiesz że nie, ale liczysz
    > że ktoś się nabierze?

    te najwazniejsze sa dostepne
    (a niedostepnych na googlu czy aplle'u to m.in. obsluga komend glosowych
    - no chyba, ze po angielsku - to jest)
    Natomiast na WP7 wszystkie uslugi bazujace na lokalizacji sa niedostepne
    - czy juz zostaly poprawione?
    Jezyk interfejsu mozesz zmienic na polski?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 70. Data: 2012-03-21 10:16:57
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:
> [...]
    > Wiekszosc klientow robi dokladnie to samo i warunkiem czesto bylo, ze
    > dany system musi miec mozliwosc downgradu z Visty do XPP (wiec nie

    Urojenia masz, że klienci coś wymusili. Tymczasem korzystali jedynie z praw
    istniejących już wcześniej.

    > Zreszta XPP przezyl Viste na rynku - to
    > tez o czyms swiadczy.

    Sporo ludzi nadal bez problemu używa fabrycznej Visty na laptopach,
    przyzwyczaili się i bardzo im nie brakuje drobiazgów dodanych w win7. Nie
    wszyscy wymienili komputery na nowe po premierze siódemki ani nie kupili
    aktualizacji do win7 w promocji w karfurze po 199zł.

    > mam juz na Win7 - i tu pochwala dla M$, ktory wzial widocznie
    > sobie do serca uwagi uzytkownikow

    No jak śmiesz tak mówić. Przecież to podła firma, która robi ludziom na
    złość w zamian że jej za to płacą. Nie to co Google, który ludziom za darmo
    niesie szczęście z nieba.

    > Obawiam sie troche, czy Win8 nie bedzie znowu krokiem w tyl

    Zapomnicie w ogóle o WP7, tak będziecie zajęci gardłowaniem na wszystkich
    forach "win8 to syf nad syfy!"