  • 51. Data: 2012-03-20 18:53:39
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-20 16:40, Skrypëk pisze:
> [...]
    ne-7-7317

    > Decyzją autora nie jest dostępny na polskim Markecie.

    jak i mase innych funkcji w tym systemie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 52. Data: 2012-03-20 18:56:30
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-20 16:56, Skrypëk pisze:
    > A biała/perłowa też wygląda zaskakująco przywoicie i solidnie.

    i po takim stwierdzeniu kupiles zonie zolta?
    jak mogles ;)

    rozumiem, ze masz juz ten bialy kondonik na swoja niebieska sweet-lumie?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 53. Data: 2012-03-20 18:59:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-20 14:27, Skrypëk pisze:

    > Jakoś tak się dziwnie składa, że twierdzą tak tylko znający WP z
    > obrazków w internetach.

    > Użytkownicy są bardzo zadowoleni. Bardziej niż ajfonów nawet. Androidy
    > zostają daleko w tyle w statystykach.

    twierdzisz, ze ci wystawiajacy na alledrogo swoje Lumie z opcja zamiany
    za doplata na 'demonicznego androida' pewnie tylko znaja swoje lumie z
    obrazka na pudelku ?

    > Ładniejszy niz Samsungi i HTC.

    bo rozowy, niebieski czy bialy?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 54. Data: 2012-03-20 19:08:15
    Temat: Re: [OT] ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-20 19:53, JoteR pisze:

    > Człowiek potrafi zauważyć, że w Viście żadnego Outlooka nie było.
    > Linuksiarze nie, bo i skąd?

    akurat jestem z tych co skorzystali ochoczo z downgradu
    A Outlooka najczesciej dostajesz 'w prezencie' od firmy razem z pakietem
    Office'a. Na szczescie nie zawsze trzeba z niego korzystac.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 55. Data: 2012-03-20 20:08:44
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > jak i mase innych funkcji w tym systemie

    Za jaką masę funkcji tego systemu odpowiada autor aplikacji Colordict?

  • 56. Data: 2012-03-20 20:10:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:
> [...]

    800 oglądałem.

    > i po takim stwierdzeniu kupiles zonie zolta?

    Obudowę do 710 kupionej wcześniej. Czytać umisz?

    > rozumiem, ze masz juz ten bialy kondonik na swoja niebieska
    > sweet-lumie?

    Mam tylko niebieski i nie korzystam. A do przebierania w kondony w kolorach
    innych niż obudowa nadaje się tylko czarna.

  • 57. Data: 2012-03-20 20:14:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > Człowiek potrafi zauważyć, że w Viście żadnego Outlooka nie było.
    > Linuksiarze nie, bo i skąd?

    Na pewno nie z linusiarskich forów, na których przeczytać można tylko "vista
    syf! linuks super system kurwo!". A i tak wszyscy na kradzionym XP jadą.

  • 58. Data: 2012-03-20 20:18:48
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > Vista to bylaa akurat syf nad syfy.
    > Tylko czlowiek, ktory uzywa systemu do obslugi poczty... tfu outlooka,

    Nie stać się na Outlooka i dorabiasz ideologię?

    > Klienci jakos wymusili na M$ downgrade z Visty do XPP i ochoczo z tej
    > opcji korzystali.

    Downgrade rights istniały wcześniej niż Vista i zawsze dotyczyły tylko
    wersji Pro.

    > Jak tam sprzedaz WP7 - stanela w miejscu?

    Wręcz przeciwnie. Mocno wzrosła po premierze Lumii. I jeszcze się polepszy
    po premierze Lumii 900, zwłaszcza w USA (bo tam operatorzy nie dostali 800).

  • 59. Data: 2012-03-20 20:22:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > i stworzyli system, w ktorym nic sie nie da poprawic - wiec wszyscy
    > maja tak samo wygladajacy ekran.

    Ekran startowy? Każdy może tam sobie ustawić dowolne kafle z danymi i
    zdjęciami swoimi i swoich znajomych (się tzw. content liczy w tym GUI a nie
    chrome).
    Warunek krytyczny: trzeba posiadać znajomych z wyjściowymi twarzami.
    Rozumiem, że nie do przeskoczenia dla linuksiarzy i androidziarzy.

    > Moze jest to powod, ze te telefony z WP7 wciaz doluja w rankingach
    > sprzedazy?

    A masz na to jakieś wsparcie czy może jednak zmyślasz jak zwykle?

  • 60. Data: 2012-03-20 20:24:54
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > twierdzisz, ze ci wystawiajacy na alledrogo swoje Lumie z opcja
    > zamiany za doplata na 'demonicznego androida' pewnie tylko znaja
    > swoje lumie z obrazka na pudelku?

    A to oni tu wypisują kalumnie na tej grupie? Twoimi rękami?

    A o który konkretnie pytasz?