    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Date: Wed, 21 Mar 2012 11:07:14 +0100

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > nie, no skad - staram sie tego potwora uzywac jak najrzadziej i tylko
    > szkoda, ze firma nie zdecydowala sie przejsc na Zimbre VMVARE (jakas
    > niekompatybilnosc no i szefostwo) miast na Exchanga - bo moze wowczas
    > nie musialnbym z tego korzystac.

    No i co byś z tego miał poza zaspokojeniem potrzeby dziecęcego buntu przeciw
    MS?

    > a ja tylko takie mialem (dlatego napisalem XPP a nie XPH)

    No to czemu zmyślasz, że klienci coś wymusili?

    > statystyki za luty 2012 temu przecza - no chyba ze wzrost w m-cu
    > lutym z 0 do 2mln to jest ten skok

    Statystyki skąd? Bo na ten przykład w Polsce premiera była 4 lutego.

    > Jesli kolejna generacja WP bedzie pozbawiona wad to czemu nie

    No przecież nie będzie widgetów, nie będzie logo robocika i nie będzie
    spyware z google. Same wady.

    > - slubu
    > z zadnym OS nie bralem (a Android to na razie jedyny sensowny system
    > po ponad 10-cio letnim uzywaniu PalmOS'a. Ponad rok z Androidem
    > wystarczy by potwierdzic powyzsze zdanie.)

    To jeszcze gorsze wyznanie niż te dotychczasowe, że potrzeba aż miesiąca by
    go polubić.