  • 1. Data: 2009-01-04 12:39:53
    Temat: IBM T42 i wyłączanie się usb 2.0
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Witam.
    Mam problem z lapkiem IBM T42. Po podłączeniu pod złącza usb przez
    pare minut dziala mi usb 2.0 a po dluzszej chwili predkosc obydwoch
    zlacz spada mi do predkosci usb 1.1.
    Co gorsza nie po kazdym restarcie laptopa znow zalacza mi sie usb 2.0
    - dlatego sam juz nie rozumiem co sie dzieje i pytam, moze ktos z was
    mial podobny problem.

  • 2. Data: 2009-01-04 12:55:06
    Temat: Re: IBM T42 i wyłączanie się usb 2.0
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co gorsza nie po kazdym restarcie laptopa znow zalacza mi sie usb 2.0
    > - dlatego sam juz nie rozumiem co sie dzieje i pytam, moze ktos z was

    Sterowniki ? bios aktualne ?

  • 3. Data: 2009-01-04 13:54:50
    Od: "Piotrek" <k...@s...pl>

    To częste w serii T4x płyta do wymiany (nie wiem czy to ktos naprawia) albo
    se dokup USB pod PCMCIA

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2009-01-04 14:51:33
    Temat: Re: Re: IBM T42 i wyłączanie się usb 2.0
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    tak czułem że to problem hardware'owy - no nic, trzeba bedzie pomyslec
    o tej pcmcia

  • 5. Data: 2009-01-04 15:09:28
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > tak czułem że to problem hardware'owy - no nic, trzeba bedzie pomyslec
    > o tej pcmcia

    zrob sobie upgrade biosa(zassaj ze strony lenovo software update)
    bo ja nie moge sobie przypomniec takiego przypadku a mialem pod swoja opieka
    kilkadziesiat sztuk T4x.
    ale moze wynikac to tez z tego ze nie do kazdego sie pchalo pendrive i nie
    sprawdzalem w jakim trybie dziala :P

    --
    pzdr
    piotrek

  • 6. Data: 2009-01-04 19:17:42
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Piotrek <...@...ru> zwrócił błąd:

> [...]
    > kilkadziesiat sztuk T4x.
    > ale moze wynikac to tez z tego ze nie do kazdego sie pchalo pendrive i nie

    Tylko że takie cuś zdarza się też w innych notebookach z tego okresu.
    Np. w sony tak mam. Może w nowszych też będzie się zdarzało... za kilka
    lat. Może to taki feature który ma zmusić do kupna nowego, kto wie? ;)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8