  • 21. Data: 2010-06-10 11:34:17
    Temat: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-10 11:12, maciej debski pisze:

    > mogloby sie wydawac ze masz racje, ale niestety leczenie ludzi
    > prowadzacych "zdrowy"...

    Zdrowy, czyli jaki? Nie pali, nie pije, żre jakieś zielska, uprawia sporty?

    Czyli, nie potrafi się wyluzować więc stres bardziej go niszczy niż
    jakakolwiek używka, zielska jako pokarm nietypowy dla ludzkiego układu
    pokarmowego w niczym mu nie pomagają, a sporty czyli kontuzje sprawiają,
    że dość wcześnie zaczyna zaprzyjaźniać się z opieką zdrowotną.

    A.

  • 22. Data: 2010-06-10 11:38:51
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-10 09:31, krzysiek82 wrote:

    > nikt normalny tak nie napisze, chyba że jakiś człowiek żyjący starym
    > systemem. Ale chyba tutaj takich nie ma :)

    Gumisiu, zaloz sobie w aucie rejestrator z GPS'em, ktory bedzie
    rozliczal ciebie z kazdego przejechanego metra, a pozniej rozliczaj innych.

  • 23. Data: 2010-06-10 11:45:18
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-10 09:42, Robert_J wrote:

    > Dokładnie. Może to niezbyt popularny pogląd, ale uważam że leczenie
    > ludzi, którzy na własne życzenie niszczą sobie zdrowie (tytoń, wóda itp)
    > jest lekko nie fair w stosunku do reszty, bo z pieniędzy ogółu.

    Jasne, zajebista logika. Tylko jak przestane palic, wszyscy palacze
    przestana, to sie okaze, ze za szczepionke przeciw odrze dla dzieciaka
    bedziesz musial placi. Nie masz pojecia ile kasy palacze zostawiaja w
    budzecie i jaka to jest oszczednosc, jesli przekrecaja sie przed wiekiem
    emerytalnym.

  • 24. Data: 2010-06-10 11:46:02
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2010-06-10 11:38, mleko pisze:
    > Gumisiu, zaloz sobie w aucie rejestrator z GPS'em, ktory bedzie
    > rozliczal ciebie z kazdego przejechanego metra, a pozniej rozliczaj innych.

    Zmień dealera!

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    Pamiętamy: http://www.rp.pl/artykul/71439.html

  • 25. Data: 2010-06-10 12:27:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Robert_J" <d...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > życia, siłą rzeczy musiał być pracownikiem mniej wydajnym, a potem dostaje
    > rentę z naszej kasy, jako nagrodę za wytrwałe chlanie :-)

    Z jednej strony trudno sie nie zgodzic, z drugiej strony powinienes byc
    konsekwentny. A wiec nie skladac nogi komus, kto zlamal ja sobie na zjazdach
    rowerowych w lesie, nie leczyc kierowcy rajdowego po wypadku itd. Przeciez
    na wlasne zyczenie to robili.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 26. Data: 2010-06-10 12:29:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > to się nazywa postawa obywatelska normalna sprawa w krajach w których
    > zjawisko społeczeństwa obywatelskiego jest na porządku dziennym.

    W ktorym kraju na porzadku dziennym jest bieganie raz w tygodniu na
    komisariat z torba filmow?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-06-10 12:33:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin Jan" <t...@g...pl> wrote in message
    > Witam

    > światłami, długimi ale zero reakcji. To daję po klaksonie i długimi.
    > Misiaki się zorientowały wjeżdżają na czerwony, podjeżdżają pod moje okno
    > i pytają o co biega. Pokazuję na Audi i tłumaczę że na przednim fotelu na
    > kolanach przewożone jest dziecko. Od razu misiek wyskoczył do Audicy, i
    > kurcze szkoda że nie miałem czasu bo chętnie bym posłuchał tłumaczenia
    > tych kobiet.

    Miales szczescie, ze policja akurat byla blisko. Pare tygodni temu mialem
    identyczna sytuacje - na swiatlach obok mnie podjechala jakas rodzinna Xsara
    z dwojka dzieciakow w fotelikach z tylu, a z przodu kobieta trzymala na
    kolanach trzeciego. Niestety zanim sie zatrzymalem, dodzwonilem sie na
    policje, podalem wszystkie dane lacznie z numerem kolnierzyka i w koncu
    moglem wyjasnic o co chodzi i w ktorym kierunku samochod pojechal, tamci
    pewnie zdazyli miasto trzy razy objechac.

    Czekam teraz na notke z informacja, ze zgloszenie umorzono bo nikogo nie
    znaleziono.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-06-10 12:35:25
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Czekam teraz na notke z informacja, ze zgloszenie umorzono bo nikogo nie
    > znaleziono.

    Jak zgłaszasz telefonicznie to nic nie dostaniesz. Jakbyś powiedział, że
    koleś jedzie pijany to byś zobaczył co się dzieje ;d wtedy policja z pod
    ziemi wychodzi.

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-06-10 12:40:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Jak zgłaszasz telefonicznie to nic nie dostaniesz. Jakbyś powiedział, że
    > koleś jedzie pijany to byś zobaczył co się dzieje ;d wtedy policja z pod
    > ziemi wychodzi.

    Trzeba bedzie nastepnym razem, ewentualnie wyciagnac kluczyki i czekac. Zeby
    bylo zabawniej, jakies 500m dalej w bocznej uliczce jest komisariat.

    Taka glupote akurat trzeba tepic, jesli ktos chce sobie glowe o deske rozbic
    to jego problem, ale nie lubie kiedy dzieci cierpia za kretynizm rodzicow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-06-10 12:55:41
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.06.2010 Arek (G) <a...@b...pl> napisał/a:

    > A na czym ta odwaga polega? Na głoszeniu dziwacznych teorii na kanale
    > youtube? Takich w internecie to na pęczki. Widziałeś gdzieś jakąś
    > poważną rozmowę Korwina z kimś kto faktycznie zna się na finansach? Bo
    > ja nie a sporo szukałem. Niestety do tego już nie ma odwagi, bo wie, że
    > kompletnie by się skompromitował,

    Znajdź mi drugiego który w dający się zrozumieć sposób powie, że nie
    podpisze _żadnej_ ustawy zwiększającej obciążenia fiskalne, to będę
    się zastanawiał. No i jeszcze kto wg. Ciebie "zna się na finansach".

    > zamiast tego mamy rozmowy z
    > Biedroniami o homosiach i tego typu "merytoryczne" występu. Taki zabawny
    > klaun i tyle.

    A co mnie to obchodzi.

    --
    kakmaratgmaildotcom