  • 101. Data: 2010-06-10 21:30:20
    Temat: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > gej? a kto ci powiedział, że jestem gejem? masz schizofrenię? boli ego?

    Mial byc EOT, a zaczynasz sie wybielac ze niby gejem nie jestes. Tylko
    winny sie tlumaczy :P

  • 102. Data: 2010-06-10 21:54:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-10 21:30, DoQ pisze:

    > Mial byc EOT, a zaczynasz sie wybielac ze niby gejem nie jestes. Tylko
    > winny sie tlumaczy :P

    Przychodzi Olek do księgarni i mówi:
    -Chciałbym kupić jakąś dobrą książkę.
    -To może zaproponuję panu książkę o logicznym myśleniu.
    -A co to za książka???
    -No to może ja panu podam przykład: ma pan w domu akwarium?
    -No mam!
    -Czyli lubi pan zwierzątka?
    -No lubię.
    -Czyli jak zwierzątka to może lubi pan też spacerki z pieskiem w parku?
    -No tak!
    -No a jak spacerki to najchętniej z kobietą?
    -No tak, jak najbardziej.
    -No widzi pan czyli nie jest pan pedałem!!! I to jest właśnie logiczne
    myślenie!!!
    -Wyśmienicie! kupuję tę książkę!!!
    Olek wychodzi ze sklepu i spotyka DoQ. Ten go pyta:
    -Ty, co masz??
    -A nic, książkę o logicznym myśleniu.
    -A o co chodzi w niej???
    -Zaraz ci wyjaśnię na przykładzie. Masz w domu akwarium???
    -Nie.
    -No to jesteś pedałem!!!

    Kurtyna ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 103. Data: 2010-06-10 21:59:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Kurtyna ;)

    ROTFL :D

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 104. Data: 2010-06-10 23:12:01
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.06.2010 Arek (G) <a...@b...pl> napisał/a:

> [...]
    > samochodu, wymiany tarcz, klocków, płynu, jakieś drobne naprawy.
    > Wszystko zgodnie z rzeczywistością.
    > 3. Następnie wyliczy ile byś zarobił po 45 latach gdybyś te środki
    > wpakowane w hamulce trzymał na jakieś kosmicznej lokacie.
    > 4. Wysnuje wniosek oczywisty wniosek, że należy zdemontować hamulce,
    > zwłaszcza, ze samochód służy do jeżdżenia, a hamulce nijak w tym nie
    > pomagają.
    >
    > Wszystko logiczne i oczywiste, tak właśnie działa Korwin. A ludzie z
    > zasady starają się nie myśleć więc to łykają.

    Ale to cytat? (Daj linka) Czy Twoja tania demagogia. Bo nie wiem.
    Ekonomia nie jest deterministyczna, zwłaszcza makro, często się niestety
    stosuje fatalne uproszczenia, które mają niby czemuś służyć, niestety
    wyrwane z kontekstu tylko szerzą głupotę.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 105. Data: 2010-06-10 23:26:56
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 10 Jun 2010 21:12:01 +0000 (UTC), kakmar
    <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > stosuje fatalne uproszczenia, które mają niby czemuś służyć, niestety
    > wyrwane z kontekstu tylko szerzą głupotę.

    Tu masz coś podobnego:

    http://www.youtube.com/watch?v=lUkVrH_LhYI (owszem, nie jest to
    dzieło samego JKM, a raczej jednego z jego zwolenników).

    r.
    _____________

  • 106. Data: 2010-06-11 00:42:34
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.06.2010 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:

    > Tu masz coś podobnego:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=lUkVrH_LhYI (owszem, nie jest to
    > dzieło samego JKM, a raczej jednego z jego zwolenników).

    Obejrzałem, tak, to właśnie przykład posługiwania się uproszeniami w
    przekazie. Z drugiej strony mamy właśnie zapewnienia o powszechnym
    dostępie do darmowej służby (heh) zdrowia, (korzystasz? Bo znam tylko ze
    słyszenia) i bezpieczeństwa na starość (też mam nadzieję nie
    skorzystać). Otwarte zostawiam pytanie, kto jest bardziej uczciwy? Ech,
    co za bzdura mi wyszła, przecież nie można być trochę uczciwym ;)
    Z jednej strony nie da się niby uwolnić usług medycznych, bo na rynku
    wygrają szamani (czy na pewno?). Z drugiej nie wszyscy są idiotami i
    muszą być zawsze trzymani przez państwo za rękę. Bo jak nie to sobie
    sami zrobią krzywdę. Czy Ty sam potrzebujesz przepisu żeby zapiąć pasy,
    czy wsadzić dziecko w fotelik?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 107. Data: 2010-06-11 08:23:57
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-10 19:13, Olek pisze:

    > offtopicznie:
    > jeszcze tak idiotycznego wytłumaczenia zdrowego trybu życia nie
    > widziałem, z układem pokarmowym na czele :) jak widać pieprzyć bzdury
    > można na każdy temat :)

    Czego jesteś najlepszym przykładem.

    A.

  • 108. Data: 2010-06-11 08:27:59
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-10 23:12, kakmar pisze:
    [...] A ludzie z
    [...]

    > Ale to cytat? (Daj linka) Czy Twoja tania demagogia. Bo nie wiem.
    [...]

    Dziękuję za podsumowanie do tego przykładu:)

    A.

  • 109. Data: 2010-06-11 09:19:48
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 10 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 15:20 *kamil* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Wczoraj wieczorem na spacerze zobaczylem starego dziada obmacujacego na
    > lawce na oko 13-letnia dziewczynke. Widac, ze byla zastraszona i niezbyt jej
    > sie to podobalo. Park raczej ruchliwy, wiec na pewno wczesniej go juz z 20
    > osob widzialo, wiec niby dlaczego mam byc tym sprawiedliwym i zglaszac?

    żeby sobie udowodnić, że masz jeszcze ludzkie cechy.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-06-11 09:19:24

  • 110. Data: 2010-06-11 10:29:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Heraklit" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Był 10 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 15:20 *kamil* w pocie czoła
    > naskrobał(a):

    > żeby sobie udowodnić, że masz jeszcze ludzkie cechy.

    Alez ty ciemny jestes, przeczytaj w jakim kontekscie padla moja wypowiedz.

    Pozdrawiam
    Kamil