  • Data: 2013-10-11 13:00:48
    Temat: Re: I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > i jak drugi raz tam będzie jechał to pojedzie +5. I już się nie będzie
    > zastanawiał czy + 12 to bezpiecznie dla osobowego czy niebezpiecznie.

    Bzdura. Nie da sie jechac wolniej niz jechalem ostatnio, bo sprowadza sie
    niebezpieczesntwo bo coraz wiecej szybkich aut cię wyprzedza.
    Po prostu bede jeszcze bardziej uważal gdzie stoją (janosik, czestsze
    pytanie na cb)
    A ewentualne zwolnienie nadrobię na trasie jadac 120 zamiast 100 na
    godzinę.

    Po prostu jechałem nie spieszac sie, stwierdzilem, ze pojade bardzo
    spokojnie.
    Jak widac. o kant dupy rozbić.
    Jeżeli uważasz, ze teraz bede na 30 zwalniał do 30 to cóz - wywołujesz
    palpitacje serca u strażników miejskich.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona