  • 11. Data: 2010-05-12 11:36:32
    Temat: Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    news:1n6ju553hp9gth3g4abgpc8ij49cev8vv6@4ax.com...

    > No ale przeciez wyraznie napisali: made in China.
    >
    > No i czego sie spodziewales po chorej firmie ?
    >
    > Ale o co chodzi ?

    Widocznie mało widział. Ja też wiele nie widziałem, ale prawie każdy sprzęt
    z Chin tak wygląda. Niedawno miałem okazję przyglądnąć się elektronice w
    pewnym sprzęcie firmy niemieckiej, której oddział jest w Polsce. Firma z
    zewnątrz wygląda porządnie, wzbudzając zaufanie klienta. Ta jednak zamawia
    sprzęt 'u Chińczyka' i sprzedaje pod własnym logo. Jest problem, ponieważ
    często zdarzają się awarie na gwarancji i trzeba jechać przez pół Polski
    (albo podobnym kosztem przesyłać kurierem) i wymienić płytkę kosztującą w
    granicach 4$. "Chińczykowi" mówi się, żeby poprawił elektronikę nawet gdyby
    więcej to kosztowało. Przyjmuje do wiadomości, podobno coś zmienia, ale
    naprawdę nie robi nic. Podobno nie da się niczego wyegzekwować.
    Chińczyk po prostu robi tanią masówkę i nie przejmuje się w najmniejszym
    stopniu jakością. Odbiorców sprzętu z tej samej linii produkcyjnej ma wielu.
    Firmy (np. europejskie) zlecają prace do Chin, bo tylko w ten sposób mają
    szansę cokolwiek zarobić. Albo tak im się wydaje póki nie dostaną 70%
    zwrotów reklamacyjnych.

    Tak więc naklejka nie świadczy o jakości sprzętu, co najwyżej o jakości
    obsługi, serwisu, reklamie i pazerności "producenta". Stąd różnice cenowe
    identycznych sprzętów.

    Michał

  • 12. Data: 2010-05-12 14:49:44
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 11 Maj, 18:30, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Kilka sztuk kupione jakiś tam czas temu, jeden nie działał. Poszed na
    > wymiane.
    > Teraz znowu kupione kilka sztuk jeden nie działa, funkiel nówka zjeb..y.
    > Tabliczka metryczka:  http://img402.imageshack.us/i/adsc00668.jpg/
    > No ale znalazło się jakiś stary sprawny a ten z ciekawości elektronika
    > hobbisty rozpruję.
    > Zgrzewany fabrycznie dookoła więc nozyk, młoteczek, delikatnie dookoła.
    > Ładnie popekało, puściło i oto co zastałem po wyciągnięciu
    elektroniki:http://img294.imageshack.us/i/adsc00666.
    jpg/http://img219.imageshack.us/i/adsc00674.jpg/http
    ://img404.imageshack.us/i/adsc00672.jpg/http://img53
    5.imageshack.us/i/adsc00671.jpg/

> [...]
    > spodziewałem się po prostu takiego widoku. To ostatnia rzecz która mogła mi

    eee no co ty za badziew kupujesz?

    Ja ostatnio kupielm na pazzegro 5V 8A za jakies 80zl. I calkiem ladnie
    dziala. Pewnie niezbyt dobra probka jestem :)
    Kupowalem tutaj: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=635
    6753
    Zerknij sobie czy te twoje sicki byly tansze.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 13. Data: 2010-05-12 15:30:03
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    >eee no co ty za badziew kupujesz?

    Oryginał, jak na naklejce tej małej
    Widzę po cenach allegro że płacę dużo więcej za jakość... ;)

    Tylko tu widzę wtyczkę trzeba typu MiniDIN-4 zamontować jak w oryginale a to
    już nie wiem czy na produkcji tak mogę żeźbić. Certyfikaty bezpieczeństwa i
    te sprawy.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2010-05-12 15:38:52
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z wlasnego doswiadczenia wiem ze duzym zakladom najlatwiej wcisnac kit.
    > Zreszta sam widzisz kupujecie nie jakosc a naklejki a stare przyslowie
    > mowi ze ladna miska jesc nie daje.

    Jaką mam gwarację że kupując poza oficjalnym dystrybutorem dostanę coś
    lepszego? Żadną.
    Jak mam skontrolować dostawcę sprzętu? rozbierać przy nim sprzęt?
    Ok. tu powinna zadziałać gwarancja. Ta bez jakiegokolwiek problemu jest
    rozpatrywana.
    Tyle tylko że zbieg innych zdażeń spowodował, że rozebrałem toto... inaczej
    by tematu nie było bo firma jest OK.
    Tylko że ten chinczyk jak widać żeźbi.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2010-05-12 15:53:10
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Zaczac nalezalo by od nazwy firmy ktora produkuje ten zasilacz.

    Sprawdz w slowniku co znaczy SICK w jezyku angielskim.

    :):):)

    Jak kupujesz zasilacz od takiej firmy to nie dziw sie ze nie dziala.

  • 16. Data: 2010-05-13 14:33:17
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    No to trza ci bylo zobaczy jak wyglada zasilacz wkladany do multiswichy
    Axing-a:(

    http://img175.imageshack.us/gal.php?g=0127c.jpg

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-05-13 15:17:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wchpikus,

    Thursday, May 13, 2010, 4:33:17 PM, you wrote:

    > No to trza ci bylo zobaczy jak wyglada zasilacz wkladany do multiswichy
    > Axing-a:(

    > http://img175.imageshack.us/gal.php?g=0127c.jpg

    No dobrze - a na czym polega problem, poza brutalnym wyrwaniem tego
    zasilacza ze swojego miejsca?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2010-05-13 17:24:53
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    po pierwsze sick to nie nazwa firmy , po drugie to podrobiony zaslacz , po trzecie
    to nie manufaktura tylko plyta lutowana na fali , a co dalej dzialo sie z smd to
    mozna tylko wrozyc , byc moze uruchamiany na sile odpad produkcyjny bo nie
    oplacalo sie ladowac automatu i wznawiac produkcji

    mysle ze problem jest ale napewno nie w zasilaczu tylko firmie i raczej malo
    zorientowanej osobie , ludzie biora zasilacze za 15zl i wymagaja jakosci
    przemyslowej

  • 19. Data: 2010-05-13 17:41:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello nenik,

    Thursday, May 13, 2010, 7:24:53 PM, you wrote:

> [...]

    > zorientowanej osobie , ludzie biora zasilacze za 15zl i wymagaja jakosci

    Ale dlaczego mi odpowiadasz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2010-05-13 20:20:52
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-12 17:53, zenek pisze:
    > Zaczac nalezalo by od nazwy firmy ktora produkuje ten zasilacz.
    >
    > Sprawdz w slowniku co znaczy SICK w jezyku angielskim.

    Słownik to i polski by się przydał :) Chyba ze to wychowanek papy smerfa.

    MD