    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK
    Date: Wed, 12 May 2010 07:49:44 -0700 (PDT)

    On 11 Maj, 18:30, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Kilka sztuk kupione jakiś tam czas temu, jeden nie działał. Poszed na
    > wymiane.
    > Teraz znowu kupione kilka sztuk jeden nie działa, funkiel nówka zjeb..y.
    > Tabliczka metryczka:  http://img402.imageshack.us/i/adsc00668.jpg/
    > No ale znalazło się jakiś stary sprawny a ten z ciekawości elektronika
    > hobbisty rozpruję.
    > Zgrzewany fabrycznie dookoła więc nozyk, młoteczek, delikatnie dookoła.
    > Ładnie popekało, puściło i oto co zastałem po wyciągnięciu
    elektroniki:http://img294.imageshack.us/i/adsc00666.
    jpg/http://img219.imageshack.us/i/adsc00674.jpg/http
    ://img404.imageshack.us/i/adsc00672.jpg/http://img53
    5.imageshack.us/i/adsc00671.jpg/

    > Szkoda że nie zrobiłem foty czy filmiku jak to coś rozbieram.. ale nie
    > spodziewałem się po prostu takiego widoku. To ostatnia rzecz która mogła mi
    > przyjść na myśl.
    >
    > Czy Wam też takie kwiatki się zdażaja?

    eee no co ty za badziew kupujesz?

    Ja ostatnio kupielm na pazzegro 5V 8A za jakies 80zl. I calkiem ladnie
    dziala. Pewnie niezbyt dobra probka jestem :)
    Kupowalem tutaj: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=635
    6753
    Zerknij sobie czy te twoje sicki byly tansze.

    --
    Lukasz Sczygiel