    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: I co na to zwolennicy Full Frame?
    Date: Wed, 23 Sep 2009 17:18:08 +0200

    Dnia Mon, 21 Sep 2009 06:28:51 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > jesli wycinasz czesc obrazu to znaczy ze nie wykorzystujesz jego
    > rozdzielczosci / rozdzielczosci matrycy.

    A muszę? Mogę wybrać czy użyć cropa czy dłuższej ogniskowej. Z
    małą matrycą nie mogę wybierać.
    W LF też często robię na pół klatki nie wykorzystując całego
    materiału - opłaca mi się bardziej niż kupować jeszcze jeden
    obiektyw tele.

    Inna rzecz że robię widoczki i w momencie robienia zdjęcia nie zawsze
    mam czas zastanawiać się który fragment potem będę chciał obejrzeć
    dokładniej i robić fefnaście zbliżeń na wypadek gdybym się chciał
    przyjrzeć czemuś lepiej. Nie mam takiej fajnej przeglądarki która
    by to płynnie integrowała (MS chyba coś takiego kombinował).

    Henry