  • Data: 2009-09-21 09:30:17
    Temat: Re: I co na to zwolennicy Full Frame?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sep., 11:12, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Chyba nie piszesz o analogach?

    > Ty to potrafisz walnąć argumenty bez sensu... Jak by ludzie rozmawiali
    > o pojemności bagażników to byś też powiedział że po co Ci 100 litrów,
    > jak ty możesz przewieźć 1000 litrów - tylko musisz pojechać tam
    > i z powrotem 200 razy. Albo jakbyś w ogóle twierdził że po co komu
    > samochody skoro każdy ma nogi...
    >
    > Henry

    bez sensu dla tych ktorzy nie maja zdolnosci kojarzenia.

    jesli zobaczysz na podane zdjecie to doskonale mozna dopatrzec sie
    sensu albo inaczej mowiac skutkow.

    przyklad z bagaznikiem:

    jesli tylko raz bede musial przewiezc 1000 litrow to zrobie pare
    kursow z mniejsza pojemnoscia.
    a jesli bede musial to robic ciagle to wowczas sie zastanowie nad
    zakupem.

    Chyba nie powiesz ze kupie samochod ze wzgledu na wielkii bagaznik ,
    jesli tylko raz go bede potrzebowal

    to jest dopiero bez sensu!

    rozdzielczosc np 180 mpx ma tylko jedna praktyczna konsekwencje
    pozwala na robienie wiekszych powiekszen / wydrukow na tej samej
    rozdzielczosci WZGLEDNEJ niz z aparatow o mniejszej rozdzielczosci
    bezwzglednej.
    Jak czesto potrzebujemy/robimy powiekszenia rzedu 1*1,5 m.?

    Ja nie zrobilem ani jednego w zyciu o tej wielkosci - i dlatego takie
    infoirmacje mnie nie podniecaja.

    Za 10 lat bedziemy mieli info o pojemnosci matryc 1 G ( zreszta takie
    sa stosowane w nauce dzisiaj ) i tez sie nie podniece.

    A jesli bede musial takie zdejcie zrobic to zanim uznam zakup za
    niezbedny zastanowie sie czy nie da sie uzyskac zdejcia o tej
    rozdzielczosci w inny sposob.
    Najczesciej sie uda.