    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Date: Tue, 16 Aug 2016 08:52:28 +0200
    <noeqvh$u4l$2@node2.news.atman.pl> <noerfo$3a7$1@node1.news.atman.pl>
    <57ab09be$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
    <nof1nt$9us$1@node1.news.atman.pl>
    <57ab0d1e$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <nof2pr$b2q$2@node1.news.atman.pl>
    <57ab1aa2$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
    <nof6mo$f6i$1@node1.news.atman.pl> <nof7pu$g0s$2@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <noff9l$oge$1@node1.news.atman.pl>
    <1mj85a4o9i9i0$.1sfr0zz1hu46d.dlg@40tude.net>
    <noh053$1mk$1@node2.news.atman.pl>
    <swkbw9yfgh9f$.1v7u0dmf6aot9$.dlg@40tude.net>
    <nohs1p$tnu$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nok63q$j7n$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <noub2n$num$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    On 16.08.2016 08:36, s...@g...com wrote:

    > Oni w sensie ciężarówki? Potwierdzam.
    > Fabie mają zazwyczaj zawrotne 105km/h :)

    Tak - oni w sensie ciężarówki.

    > Preferuję jazdę nocą. Wtedy można lewym pasem jechać nikogo nie spowalniając a na
    prawym jest tyle miejsca że bez zbytniego zamieszania można przepuścić tych z tyłu
    nie tracąc na prędkości i nie hamując.
    > W dzień jeżdzę za ciężarówkami. I dlatego mam zebrane dobre statystyki z różnych
    prędkości na tej samej trasie.

    No i super. Ale już ustaliliśmy, że lewego pasa nie blokujesz, a oni
    tak, więc średi argument.

    > Róznica między 90 a 140 to 20-25% czasu przejazdu. Więc trochę jest. Ale ja miałem
    na mysli to że jadąc 140 i okazjonalnie zwalniając bo ciężarówki się wyprzedzają
    wiele czasu nie stracimy.

    Oj - obwaiam się, że jak średnią liczysz, to takie zwolnienie co 40 czy
    50 km może ją zrujnować;)

    > A może po prostu jest tak że tirman w oczach wyobraźni widzi siebie dojeżdzającego
    do skrzyżowania w łodzi i zmieniające się swiatło na czerwone?
    > Wtedy brak 5 sekund równa się stracie minuty.

    Oczywiście, dlatego też mijają rogatki na czerwonym i jeżdzą 90 w
    zabudowanym. Szerze to w D4 mam co on tam widzi, jak oczy zamknie -
    niech sięna drogę patrzy i nie dorabia ideologii:P

    > Tak czy siak nie popieram zamordyzmu. Natomiast brak mi na polskich drogach patroli
    manadatujących głupie zachowania i niesprawne samochody.
    > Ale to zupełnie inny temat.

    I między innymi wyścigi ślimaków na takie głupie zachowanie się łapią.
    Na ogół to jest po prostu wymuszenie pierwszeństwa, względem tych na
    lewym pasie.

    Shrek