  • 11. Data: 2011-06-10 08:27:01
    Temat: Re: Hyundai czy Kia co wybrać ?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > A co bedzie mial Lancer za 60 tyś?

    nie wiesz?
    rdzę po roku w gratisie...

    brat

  • 12. Data: 2011-06-10 08:34:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości news:

    > Niech idzie do salonu Kia z wyceną na Hyundaia i zapyta za ile sprzedadzą
    > odpowiednika. Jak za tyle samo to obrócic się na pięcie jak spuszczą albo
    > dołożą coś w tej samej cenie to wiadomo.
    > Wersję można też zamienić markami :)

    Rok temu próbowałem podobnie i Hultaj byl wyraźnie tańszy, pomimo wyższej
    ceny cennikowej, bo mieli spore rabaty - Kia tradycyjnie śladowe.

  • 13. Data: 2011-06-10 10:14:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

    > Niech idzie do salonu Kia z wyceną na Hyundaia i zapyta za ile
    > sprzedadzą odpowiednika. Jak za tyle samo to obrócic się na pięcie jak
    > spuszczą albo dołożą coś w tej samej cenie to wiadomo.

    Wtedy należy wciąć tą wycenę i udać się z powrotem do salonu Hujdaja. I
    tak do skutku, aż cena przestanie się zmniejszać. ;)

  • 14. Data: 2011-06-10 10:37:44
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > I najdrozsze ceny czesci i przegladow :)
    > Co w KIA ma taniej i dluzsza gware...

    To znaczy jakie drogie ?
    Czytałes warunki tej gwarancji ?

  • 15. Data: 2011-06-10 10:44:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To znaczy jakie drogie ?
    > Czytałes warunki tej gwarancji ?

    A Ty?

  • 16. Data: 2011-06-10 11:51:24
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A Ty?

    40 tys na blacie (nie mój) i łączny koszt przeglądów 2160 PLN z materiałami
    w MIVEC w Warszawie (Dla Focusa to ponad 1800) ale nie umiem teraz
    powiedzieć czy zakres był taki sam
    A co do gwarancji to czytałem tylko wyłączenia po 3 i 5 latach i sporo tego
    tam jest. Jak znajde papier to opisze.

  • 17. Data: 2011-06-10 11:52:23
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Może to coś pomorze

    http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7801368,Cala_prawda_o_
    gwarancjach_cz__I.html

  • 18. Data: 2011-06-10 12:03:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > 40 tys na blacie (nie mój) i łączny koszt przeglądów 2160 PLN z
    > materiałami w MIVEC w Warszawie (Dla Focusa to ponad 1800) ale nie umiem
    > teraz powiedzieć czy zakres był taki sam

    Mój Ceed ma 75 tys i łączny koszt przeglądów nie przekracza 1200 zł (4
    przeglądy)
    Plus materiały, pewnie drugie tyle - ale kupowane oddzielnie, a nie w ASO.

    > A co do gwarancji to czytałem tylko wyłączenia po 3 i 5 latach i sporo
    > tego tam jest. Jak znajde papier to opisze.

    Ja mam tylko wyłączone elementy podlegające naturalnemu zużyciu.
    Ale wiem, że nowsze gwarancje mają inne zapisy, bardziej szczegółowe - w
    sumie dobrze, bo przynajmniej wiesz co podlega a co nie.
    W każdym razie nie zauważyłem, żeby to co podlega, odbiegało od standardu w
    innych firmach z których korzystałem.
    Oczywiście jeśli ktoś liczył, że po 5 latach zrobią mu remont zawieszenia za
    friko był po prostu naiwny.

  • 19. Data: 2011-06-10 12:09:50
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Mój Ceed ma 75 tys i łączny koszt przeglądów nie przekracza 1200 zł (4
    > przeglądy)
    > Plus materiały, pewnie drugie tyle - ale kupowane oddzielnie, a nie w
    > ASO.

    Czyli jakbys kupił czesci w ASO pewnie koszt byłby zblizony.

    > Ja mam tylko wyłączone elementy podlegające naturalnemu zużyciu.

    Czyli jak coś mp. nie pęknie to raczej naturalnie się zużyło.

    Warunki gwrarancji są rzeczywiście chyba lepsze ale hasło 7 lat jest trochę
    na wyrost i niestety nikt nie dopowie kontekstu.

    Pozdrawiam i zycze milego dnia

    Marek P.

  • 20. Data: 2011-06-10 12:14:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli jakbys kupił czesci w ASO pewnie koszt byłby zblizony.

    Do czego?
    Bo raczej nie zauważyłeś, ale mam dwa razy tyle przeglądów w związku z
    przebiegiem.
    Czyli nadal wyszłoby prawie połowę taniej.

    > Czyli jak coś mp. nie pęknie to raczej naturalnie się zużyło.

    Zależy co i w jakim czasie zapewne.

    > Warunki gwrarancji są rzeczywiście chyba lepsze

    Samo assistance na 7 lat jest warte z 1500-2000.

    >ale hasło 7 lat jest trochę na wyrost i niestety nikt nie dopowie
    >kontekstu.

    Jak ktoś zapyta to się dowie.
    Więc co najwyżej nikt nie przemyśli kontekstu.