  • 21. Data: 2011-08-05 20:38:22
    Temat: Re: Hydrociekawostka
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 05 Aug 2011 11:59:40 +0000, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ten był zdaje się cały czas pod prądem, z baterii i z zasilacza. Widać
    > jakaś litościwa odmiana elektrolizy się trafiła.
    Musiała być bardzo litościwa. W jednym kompie w robocie matołki otwarły
    nieco obudowę, a myszy uznały, że na karcie graficznej jest doskonałe
    miejsce do urządzeni kibelka. Co zostało po ścieżkach tej karty nie ma co
    mówić :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 22. Data: 2011-08-05 21:49:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jaroslaw Berezowski napisał:

> [...]
    > nieco obudowę, a myszy uznały, że na karcie graficznej jest doskonałe
    > miejsce do urządzeni kibelka. Co zostało po ścieżkach tej karty nie ma co

    Dlatego pisałem o tym jako o ciekawostce. Historii urządzeń,
    które wpadły do rynsztoka, a później zostały odratowane na
    oddziale intensywnej terapii, jest mnóstwo.

    --
    Jarek