  • 1. Data: 2011-07-31 18:12:27
    Temat: Co się dzieje z zasilaczami
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    Co się dzieje z zasilaczami takimi wtykanymi do gniazdka, impulsowymi, że są
    takie gorące?

    Robiłem testy i przez trafo 230->115 takie do urządzeń z USA te zasilacze są
    ledwo cieplejsze od otoczenia, a wsadzone do 230V oddają na oko z 10-15W
    przez obudowę podczas gdy urządzenie pobiera 1W.

    Pytam, bo kupuję zasilacze do swouch "wytworów" i co partia to inna.
    Impulsowe są przecież.

  • 2. Data: 2011-07-31 18:20:52
    Temat: Re: Co się dzieje z zasilaczami
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lelek,

    Sunday, July 31, 2011, 8:12:27 PM, you wrote:

> [...]
    > ledwo cieplejsze od otoczenia, a wsadzone do 230V oddają na oko z 10-15W
    > przez obudowę podczas gdy urządzenie pobiera 1W.

    Głupoty straszne opowiadasz. Sprawność typowego, współczesnego
    zasilacza małej mocy wynosi ponad 75%. Moc pobierana na jałowo -
    kilkaset mW.

    > Pytam, bo kupuję zasilacze do swouch "wytworów" i co partia to inna.
    > Impulsowe są przecież.

    Zacznij kupować dobre zamiast tanich. Albo sam rób.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-08-01 02:22:25
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    > Hello Lelek,

    > Głupoty straszne opowiadasz. Sprawność typowego, współczesnego
    > zasilacza małej mocy wynosi ponad 75%. Moc pobierana na jałowo -
    > kilkaset mW.

    To czemy są takie gorące z 230 ? One nie są ciepłe ale bardzo gorące.

  • 4. Data: 2011-08-01 08:49:29
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > To czemy są takie gorące z 230 ? One nie są ciepłe ale bardzo gorące.

    nie wiem o co było pytanie, ale ja ujarałem już 3 sztuki zasilacza do
    przejściówki SATA-USB... spaliły się...