  • 1. Data: 2011-08-01 08:53:43
    Temat: prośba o opinie - programator
    Od: bazic <p...@e...pl>

    Witam.

    Niedawno zepsuł nam się labtool-48. Naprawa jest nieopłacalna (a z
    moich wniosków wynika ze to tylko uszkodzony jeden GAL na
    podstawce :/ ).

    Chcemy kupić "współczesny" programator podobnej klasy. To na czym mi
    zależy - to uniwersalność - prędkość programowania czy mass production
    - nie są atutami.

    Czy możecie polecić coś ze swego doświadczenia?
    To co znalazłem to np. VP-590 - za rozsądne pieniądze - jak to się
    zachowuje w praktyce?

    Może jakieś inne np. mające dodatkowo ISP i JTAGa? (moim zdaniem
    różnica między VP-590 a VP-990 w okolicach 1500zł to duża przesada aby
    mieć ISP w programatorze)

    Jak myślicie - ogólnie - wobec coraz większej liczby kości w bga - czy
    lepiej się koncentrować na jtag'u i ISP czy klasycznym?

    --
    Przemek

  • 2. Data: 2011-08-01 10:53:07
    Temat: Re: prośba o opinie - programator
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-01 10:53, bazic pisze:
> [...]
    >
    > Jak myślicie - ogólnie - wobec coraz większej liczby kości w bga - czy
    > lepiej się koncentrować na jtag'u i ISP czy klasycznym?

    Mam VP480 zaprogramowalem nim kilka tysiecy kosci i dziala.