eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybrydy plug-inRe: Hybrydy plug-in
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.88.97.37.84!no
    t-for-mail
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hybrydy plug-in
    Date: Fri, 12 Feb 2021 11:13:18 +0000
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <s05nse$j9o$1$horizn@news.chmurka.net>
    References: <rvod1o$v8k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rvqurd$hev$1$horizn@news.chmurka.net> <k...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: 88.97.37.84
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 12 Feb 2021 11:13:18 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
    posting-host="88.97.37.84"; logging-data="19768";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    In-Reply-To: <k...@m...org>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2691242
    [ ukryj nagłówki ]

    On 12/02/2021 07:40, Myjk wrote:
    > Mon, 8 Feb 2021 09:04:48 +0000, K
    >
    >> Jak dobierzesz jescze lepiej kryteria to w ogole nic nie pali bo stoi
    >> pod domem. Dlatego te testy, ktore maja udowodnic rzekoma wyzszosc
    >> hybryd nad konwencjonalnymi sa z zalozenia z dupy pod kazdym wzgledem.
    >
    > Jechałem spalinowym Outlanderem (rocznik 2018) do Włoch, następnego roku
    > jechałem Outlanderem PHEV (rocznik 2015), obydwa wyposażone w IDENTYCZNY
    > silnik, tj. wolnossaka 2.0. Podróż W TO SAMO MIEJSCE i w IDENTYCZNYCH
    > WARUNKACH podróżnych, tj. box na dachu (dokładnie ten sam), 4 osoby, bagaże
    > takie same, bo i ten sam zestaw osób, prędkość podróżna do 120/h (bo hałas,
    > szczególnie box hałasował i zaczynał gwizdać powyżej). Jedyna różnica, że
    > jak jechaliśmy PHEVem, to była dramatyczna pogoda, więcej śniegu (to wtedy
    > na Brennerpass zwaliła się lawina).
    >
    > W sumie 2800km przejechane, spalinowy wykotłował 12 litrów, PHEV 10.
    >
    > W mieście jest podobnie, spaliniak pali 10-12 w zależności od tego ile w
    > korkach stoi, PHEV 6-8 w trybie hybrydowym (tj. bez uwzględnienia
    > naładowanej baterii).
    >

    Pewnie glownie przez box na dachu, ale przy tej masie i aerodynamice
    auta to nie tak najgorzej.

    >> Pojedz ze Strykowa A1 to Gdanska z max. dopuszczalna predkoscia zapieta
    >> na tempomacie i daj znac co wyjdzie. Najlepiej polacz to ze sprawdzeniem
    >> emisji spalin na calej trasie.
    >
    > Oczywiście, bo wszyscy od wyjazdu z garażu zapinają się na 180/h i tak
    > ciągną aż do celu -- dlatgo J.F. ma zawsze średnią 140. Domagasz się
    > rzetelności a sam pieprzysz nierealne farmazony. Przecież oczywiste jest że
    > PHEVa, podoobnie jak EV, nie kupuje się żeby zapierdalać cyklicznie po
    > autostradzie. To jest nadal pojazd miejski (do jazdy na prądzie) z
    > możliwością dłuższego wypadu od święta. Jak u mnie. No ale oczywiście żeby
    > udowodnić teorię stawiacie standardowo jakieś oderwane od rzeczywistości
    > warunki, typu dziwy że ktoś kupił ciężarówkę do dojazdu do pracy i się
    > dziwicie że spala 40l na setkę.
    >

    Nie o chodzilo mi to, chociaz sam jak wjezdzam na autostrade to zapinam
    tempomat na 14-150kmh i tak jade do kolejnego postoju.
    Chodzilo mi o to jak fanboje i producenci hybryd probuja zaklinac
    rzeczywistosc jak to ich hybrydy malo pala. Wszystko oparte na jakichs
    dziwnych zalozeniach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: