-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!goblin1!goblin.stu.neva.ru
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Hybryda zonk
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<qn1koo$d1s$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5d95139a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<qn4kmf$tn6$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5d961267$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
<qn542v$69p$1$Cav@news.chmurka.net>
Date: Fri, 4 Oct 2019 08:40:14 +0200
Message-ID: <ik7zo0x6inoz$.1qtao24cv5r4q.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1570171212 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 82.143.187.50:63929
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663310
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 3 Oct 2019 17:28:34 +0200, Cavallino napisał(a):
> W dniu 03-10-2019 o 17:20, J.F. pisze:
>>> Nazwali e-CVT żeby ładnie wyglądało, że się z czymś wybili, czymś
>>> innowacyjnym, przekładnią planetarną, która ma 2000 lat :P
>>
>> Trzeba przyznac, ze w calosci funkcjonalnosc CVT posiada.
>> A ze nazwali inaczej ... moze nie chcieli byc oskarzani ze CVT tam nie
>> ma, co widzimy w niniejszym watku, a moze nie chcieli, zeby klienci
>> pomysleli zaraz o wadach "typowej" CVT ...
>
> Ale toto właśnie ma wszystkie wady typowej cvt.
> Może nawet jeszcze w większym stopniu, niż typowa cvt (bo takie już
> miewają wirtualne biegi, co trochę poprawia sytuację). ;-)
A jakiez to sa wady "typowej CVT" ?
> Na szczęście są też hybrydy ze zwykłą dwusprzęgłówką i nie ma obowiązku
> męczyć się z takimi idiotycznymi skrzyniami.
W sumie to az sie prosi zwykly naped na przod, elektryczny na tyl i
uruchamiac w miare potrzeby.
Tylko jak ladowac aku - silnikami z tylu przez opony, czy jakis
pomocniczy generator na silniku ... tylko czy to bedzie wystarczajace?
Zaleta toyoty jest, ze samochod moze jechac wolno, a silnik pracowac
szybko ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.19 10:18 Shrek
- 04.10.19 11:18 J.F.
- 04.10.19 13:04 Myjk
- 04.10.19 13:14 Shrek
- 04.10.19 13:44 Adam
- 04.10.19 13:48 Adam
- 04.10.19 14:13 Shrek
- 04.10.19 14:19 J.F.
- 04.10.19 14:41 Shrek
- 04.10.19 14:48 Adam
- 04.10.19 14:55 J.F.
- 04.10.19 16:08 Shrek
- 04.10.19 16:17 Shrek
- 04.10.19 17:50 Marcin N
- 04.10.19 17:58 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=