eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonk › Re: Hybryda zonk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!goblin1!goblin.stu.neva.ru
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Hybryda zonk
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn1koo$d1s$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d95139a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn4kmf$tn6$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d961267$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn542v$69p$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Fri, 4 Oct 2019 08:40:14 +0200
    Message-ID: <ik7zo0x6inoz$.1qtao24cv5r4q.dlg@40tude.net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1570171212 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 82.143.187.50:63929
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663310
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 3 Oct 2019 17:28:34 +0200, Cavallino napisał(a):
    > W dniu 03-10-2019 o 17:20, J.F. pisze:
    >>> Nazwali e-CVT żeby ładnie wyglądało, że się z czymś wybili, czymś
    >>> innowacyjnym, przekładnią planetarną, która ma 2000 lat :P
    >>
    >> Trzeba przyznac, ze w calosci funkcjonalnosc CVT posiada.
    >> A ze nazwali inaczej ... moze nie chcieli byc oskarzani ze CVT tam nie
    >> ma, co widzimy w niniejszym watku, a moze nie chcieli, zeby klienci
    >> pomysleli zaraz o wadach "typowej" CVT ...
    >
    > Ale toto właśnie ma wszystkie wady typowej cvt.
    > Może nawet jeszcze w większym stopniu, niż typowa cvt (bo takie już
    > miewają wirtualne biegi, co trochę poprawia sytuację). ;-)

    A jakiez to sa wady "typowej CVT" ?

    > Na szczęście są też hybrydy ze zwykłą dwusprzęgłówką i nie ma obowiązku
    > męczyć się z takimi idiotycznymi skrzyniami.

    W sumie to az sie prosi zwykly naped na przod, elektryczny na tyl i
    uruchamiac w miare potrzeby.

    Tylko jak ladowac aku - silnikami z tylu przez opony, czy jakis
    pomocniczy generator na silniku ... tylko czy to bedzie wystarczajace?

    Zaleta toyoty jest, ze samochod moze jechac wolno, a silnik pracowac
    szybko ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: