eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonkRe: Hybryda zonk
  • Data: 2019-10-04 14:19:33
    Temat: Re: Hybryda zonk
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5d97299e$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 04.10.2019 o 11:18, J.F. pisze:
    >>> Teoretycznie można, ale wtedy i tak musisz normalną skrzynię z
    >>> przodu wsadzić.
    >
    >> No wlasnie - normalna (automatyczna), ze wszystkimi jej zaletami
    >> :-)

    >Oraz wadami. Skoro się nie przyjęło, to widać się nie opłaca. Przy
    >całym szacunku do twojej inwencji twórczej, którą traktuje w
    >kategoria trolling artu, to chyba nie myślisz, że tylko ty wpadłeś na
    >tak genialny pomysł. A skoro robią inaczej, to zapewne mają do tego
    >dobry powód:P

    A moze za malo odwazni ? :-)

    >>>> Tylko jak ladowac aku - silnikami z tylu przez opony
    >>> No brzmi logicznie. Co prawda dochodzą straty na skrzyni, wałach
    >>> itd, ale powinno działać.
    >
    >> Te hybrydy nie maja wielkich baterii, wiec strat bedzie malo.

    >Jak tak podchodzisz do tematu, to w ogóle hybrydy tracą sens. Skoro
    >mało, to po co się wogle tym bawić? I jest w tym duzo racji;)

    Pytanie w pierwszych Priusach bardzo zasadne ... bo bez wtyczki.
    Po co to zrobili ?
    No coz, spadalo spalanie w miescie, w trasie ... chyba roslo.

    Przy tych z wtyczka - na codzien po miescie moglbym nie smrodzic.
    I nie bal sie rozladowania bateryjki.

    >>>> czy jakis
    >>>> pomocniczy generator na silniku ... tylko czy to bedzie
    >>>> wystarczajace?
    >
    >>> A jak już mamy generator (a więc i silnik) z przodu... to lepiej
    >>> napęd na przód jak w tojce:P
    >
    >> No i naped z silnika bedzie na przod.
    >> A z baterii na tyl to tylko po miescie, przy przyspieszaniu, przy
    >> ruszaniu na sliskim ...

    >Są hybrydy z napędem na cztery łapy i dałbym głowę, że dalej jest
    >napęd realizowany klasycznie - wszystko z przodu i wał na tył. Znów -
    >jeśli się nie mylę, to musi być dobry powód.

    Moze klient ma inne oczekiwania ... a moze sie mylisz.

    Bo zrobic naped 4WD mechanicznie ... trudno, nawet bardzo trudno,
    kazdy pomysl ma jakies wady.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: