eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonkRe: Hybryda zonk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.
    ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.h
    ighwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Hybryda zonk
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn1koo$d1s$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d95139a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn4kmf$tn6$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d95db06$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d95e06f$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn4re5$1lb$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 3 Oct 2019 16:41:05 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qn4re5$1lb$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <5d960881$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1570113665 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17363 83.142.196.21:3979
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2146
    X-Received-Body-CRC: 302172367
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663281
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03.10.2019 o 15:00, viktorius pisze:

    >> Z założenia przekładnia musi być fizyczna a nie wirtualna czy
    >> złożona z samych elektronów.
    >>
    >
    > A to nie wiedziałem.
    > Na pewno wiem, że przekładnia kierownicza musi być mechaniczna,
    > ewentualnie ze wspomaganiem.

    Ani napędowa ani kierownicza nie musi być mechaniczna. Napędowa nie
    jest, bo się w hybrydach IMHO nie opłaca (pisałem obok czemu), natomiast
    kierownicze bywają (Infiniti ma takową).

    > Nie da się zrobić jak w wózkach widłowych, czy kombajnach zbożowych, że
    > pomiędzy kierownicą a kołami jest płyn hydrauliczny, a elementem
    > wykonawczym jest zwykły siłownik. Pewnie chodzi o bezpieczeństwo, żeby
    > nie brakło kontroli nad kołami przy utracie ciśnienia układzie.

    Da się zrobić - samoloty flybywire latają (choć maxy spadają) i to od
    dwóch dekad.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: