eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonkRe: Hybryda zonk
  • Data: 2019-10-03 16:41:05
    Temat: Re: Hybryda zonk
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 03.10.2019 o 15:00, viktorius pisze:

    >> Z założenia przekładnia musi być fizyczna a nie wirtualna czy
    >> złożona z samych elektronów.
    >>
    >
    > A to nie wiedziałem.
    > Na pewno wiem, że przekładnia kierownicza musi być mechaniczna,
    > ewentualnie ze wspomaganiem.

    Ani napędowa ani kierownicza nie musi być mechaniczna. Napędowa nie
    jest, bo się w hybrydach IMHO nie opłaca (pisałem obok czemu), natomiast
    kierownicze bywają (Infiniti ma takową).

    > Nie da się zrobić jak w wózkach widłowych, czy kombajnach zbożowych, że
    > pomiędzy kierownicą a kołami jest płyn hydrauliczny, a elementem
    > wykonawczym jest zwykły siłownik. Pewnie chodzi o bezpieczeństwo, żeby
    > nie brakło kontroli nad kołami przy utracie ciśnienia układzie.

    Da się zrobić - samoloty flybywire latają (choć maxy spadają) i to od
    dwóch dekad.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: