eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHulajnoga elektryczna o dużej mocy - jakim jest pojazdem wg przepisów?Re: Hulajnoga elektryczna o dużej mocy - jakim jest pojazdem wg przepisów?
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hulajnoga elektryczna o dużej mocy - jakim jest pojazdem wg przepisów?
    Date: Tue, 22 Dec 2020 17:16:49 +0100
    <rrkr6n$9qr$1@news.icm.edu.pl> <rrkucq$raa$1@dont-email.me>
    <rrlnof$dui$1@news.icm.edu.pl>
    <5fde9060$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <rrn1rj$ob5$1@dont-email.me>
    <rrn6ci$ft3$1$Cav@news.chmurka.net> <rrnk0r$7pd$1@dont-email.me>
    <rro8mh$g2h$1@news.icm.edu.pl> <rrofvn$7ad$2$Cav@news.chmurka.net>
    <rrohn3$2u8$1@news.icm.edu.pl> <rrph44$suk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rrqlh6$oru$1@news.icm.edu.pl> <rrs5rl$5kd$1@dont-email.me>
    <rrs8pv$mhm$1$Cav@news.chmurka.net> <rrsuop$bun$1@dont-email.me>
    <rrsvh1$5s7$1$Cav@news.chmurka.net>

    W dniu 22.12.2020 o 15:23, Cavallino pisze:

    > Chińczyk?
    przeczytaj początkowe listy w tym wątku. Mówimy o chińskich hulajnogach,
    w których nie bardzo ma sie co popsuć. normalne łożyska w kołach, sterze
    (kierownicy). Silnik kontroler i akumulatory. Podobna sytuacja z
    "motorowerem elektrycznym". Zniknęły problemy poprzedniego pokolenia
    typu a kto mi naprawi silnik spalinowy z chin, sprzęgło odśrodkowe. skąd
    wziąć pierścienie na pierwszy szlif, uszczelkę pod głowicę itp.
    wspólnota nie zgadza się na przechowywanie pojazdu benzynowego w piwnicy.

    Wyrażam zdziwienie ze pojazd jednoosobowy, dwukołowy, o zasięgu
    kilkudziesięciu kilometrów, "tankowany" prawie za darmo, w cenie od 1-4
    tys złotych, jest tak marginalnie wykorzystywany w transporcie miejskim.
    pomimo że podczas wykorzystywania go jako transportu zamiast autobusu,
    jego wartość zwróci się w ciągu 3 lat!
    kaman! gdzie masz inwestycje z takim czasem zwrotu? Gdybym nie korzystał
    z roweru - kupiłbym od razu. Nawet teraz sie zastanawiam nad 2 osobowym
    "motorowerem" elektrycznym, bo dla mnie trasa 20km na rowerze przez
    miasto - to nie jest przyjemność.

    Twizy.... W piwnicy nie schowasz. śnieżną zimą, mroźną zimą tak samo jak
    na jednośladzie - nie pojedziesz. za otomoto - nieuszkodzony, 21 tyś.
    10 letnia xsara picasso kosztuje 11 tyś. (choć jedna jest za 7)
    BARTON ENERGY skuter elektryczny sklep Szyce, 4tyś.

    ToMasz