eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHulajnoga elektryczna o dużej mocy - jakim jest pojazdem wg przepisów? › Re: Hulajnoga elektryczna o dużej mocy - jakim jest pojazdem wg przepisów?
  • Data: 2020-12-22 23:19:17
    Temat: Re: Hulajnoga elektryczna o dużej mocy - jakim jest pojazdem wg przepisów?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hulajnoga? Jak tym zakupy wozić? Jak rozwiązać problem deszczu, śniegu?
    ja piszę o dojeździe do pracy i do domu. bułki - do plecaka.
    > Po co oszczędzać?
    widzisz.... Wielu ludzi lubi obnosić się z czymś drogim, żeby innym
    szczęki poopadały. Wielu ludziom nie opadają szczęki, bo wiedzą że aby
    kupić coś drogiego, aby wydawać swoje pieniądze w głupi sposób, trzeba
    najpierw je zarobić. albo pożyczyć i zapłacić za pożyczenie. Więc po co
    oszczędzać? żeby ogólnie mniej pracować, więcej mieć czasu na to co
    sprawia przyjemność, albo na odpoczynek. na 100% przyjemniej i szybciej,
    pomyka się rowerem czy hulajnogą przez park, niż czeka na autobus i
    jedzie w ścisku. oczywiście można autem, ale to nie ekologiczne i
    drogie. Sam parking może w centrum 100zł kosztować. a 12kg hulajnogę
    postawisz w biurze.

    > Do grobu też nie zabierzesz.
    a co to ma do rzeczy? jednoślad elektryczny moze być schowany
    gdziekolwiek. polecany tutaj twizzy nie. mało tego, bałbym się zostawić
    twizy pod blokiem.

    > Jak bardzo musi być zimna i śnieżna?
    obojętnie. tak samo jak jednoślad twizy nie nadaje się na gównianą
    pogodę. Z praktyki wiem ze to sie rzadko trafia - ale jednak.

    > Powiedziałbym nawet, że to okazja, ale jest poza sezonem.

    > Oba nieporównywalne.
    oba co? Twizy i motorower są porównywalne w kwestii spełnianych funkcji.
    to i to jeżdzi na tani prąd, jest ekologiczne i nadaje się na transport
    osobisty. co prawda twizy ma szybkę i trochę chroni przed deszczem, jest
    gdzie torbę położyć, ale jednocześnie trzeba to jakoś pod pracą
    zabezpieczyć, pod domem też, a hulajnogę zabierzesz ze sobą
    twizy i xsara porównywalne są cenowo. pełnoprawny samochód - to jednak
    jest fajna rzecz. można nad morze jechać, na narty, na wycieczke z
    rowerami, pralkę przywieść. Parking trzeba mieć, ale różnica w cenie
    jest taka, ze kasy wystarczy na paliwo na tysiące kilometrów. A jakby
    tak jakiegoś matiza albo seicento do konkurencji wprowadzić....

    Dla mnie koniec.

    ToMasz