    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Horoskop do mnie zadzwonił...
    Date: Tue, 13 Sep 2011 04:44:26 +0200

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:j4jctp$7r0$1@inews.gazeta.pl...

    > Przewidziane w taryfie, o'coz. Po prostu collect call jest legalnym
    > wyjątkiem od podanej przez Ciebie w innym poście generalnej zasady o
    > niepłaceniu za przychodzące (zapisanej w rozporządzeniu).

    Ja tam nie mam nic przeciw, pod tymże warunkiem, że jest to jasno wyrażone,
    zostaję o tym wyraźnie zawczasu powiadomiony i NIE JESTEM POGANIANY co do
    (nie)udzielenia zgody na zapłacenie przeze mnie za rozmowę.

    > Uściślam pytanie - czy da się zrobić tanio i prostu tzn. przez kliknięcie
    > w odpowiednie opcje istniejącego softu.

    Hmm... przyznam, że nie wiem (od 11 lat nie siedzę w temacie), mogę jedynie
    luźno przypuszczać... ale, skoro CLIP przychodzi, a tylko nie jest
    prezentowany przy blokadzie, nie wydaje mi sie trudną sztuką oprogramowac
    zdarzenie, aby to poszło. Gorzej ze sprzętem - przy odbieranej rozmowie
    trudno podstawić rejestr... ale widzę rozwiązanie-protezę... Wystosować do
    abonenta prąd dzwonienia z odpowiednią kategorią, a w momencie, gdy
    odbierze, zrzucić przychodzące od strony wołanego, czyli B, oraz od razu,
    przez "hot-line", zestawić łącze to wołającego... ściślej, przytrzymać go
    przy zrzuceniu przychodzącego abonentowi B, aby B zestawić z czekającym A,
    widzę tu możliwość przytrzymania rejestru, co umożliwiło by abonentowi B
    podanie decyzji, czy zgadza się przyjąć rozmowę, czy nie. Wiem, że
    przytrzymać rejestr potrafi EWSD, abonenci tej centrali mający DTMF, w
    początkowej fazie przełączania ruchu MM na ACMM, mogli zaobserwować
    zjawisko, że podana cyferka DTMF skutkuje impulsowaniem dekada "tam", a do
    tego jest przezroczysta. Dzisiaj przy pełnej cyfryzacji jest inaczej.
    Przytrzymać też potrafi 5ESS, ale już nie jest przezroczysta, choć nie mniej
    szybka.

    > Chodzi mi np. o taką sytuację: nie wiem czy pamiętasz, że Pop przez
    > pierwsze 3 czy 4 lata pokazywał źle czas połączenia wychodzącego na
    > telefonie, bo było to liczone od połączenia się z "platformą prepaid" a
    > nie z numerem docelowym. Likwidacja tego "ficzera" została dokonana
    > dopiero AFAIK po zmianie rzeczonej platformy, a nie przez banalną zmianę
    > konfiguracji.

    Hmm... Mam tak i dzisiaj na Sferii... A czy pamiętam, nie bardzo... na
    początku miałem PlimPlusa, a Idea zagościła u mnie sporo później, mogłem
    więc nie zetknąć się z tym.

    > Pełna zgoda.

    Ja myślę, że to, co opisałem, da sie względnie łatwo zrobić, ale jak zwykle,
    diabeł jest w szczegółach, a znając ochoczość niektórych
    konstruktorów/programistów do "nieolewania" roboty, to zaraz się posypią
    reklamacje i afery, bo komuś się chciało zapierdunić w krzesełko, niż
    poprawić parę linijek kodu. Więc jednak chyba lepiej, żeby przynajmniej na
    razie, było tego jak najmniej, tyle conajwyżej, ile jest niezbędne. Aż
    zostanie to porządnie uregulowane, porządnie zrobione (projekt), a wtedy
    wprowadzone.

    (19757)
    > Niby jak wiedziałeś? Przecież +1 w ramach 7 stref MN było rozdzielone na 2
    > strefy: tańszą (znaczy mniej drogą) USA, Kanada, Porto Rico i droższą
    > (różne Jamajki, Barbadosy i inna drobnica). W której strefie był area code
    > 150, skoro nie istnieje :-P?

    Hmm... po tylu latach trudno mi sobie przypomnieć :) Niekoniecznie w
    najdroższej, nie pamiętam... :)

    > Bo czosnek jest zdrowy, choć troszku waniajet, a władza, jak wiadomo,

    No i wątrobę obciąża jednak, ale fakt, zdrowy jest.

    > chce ludzi wykończyć.

    Można by pomyśleć, że władza, to antysemici, uciać dystrybucję czosnku, to i
    jeść koszernie nie będą. Czasem oglądam na Kuchnia.TV (jak nie ma nic
    innego) i trafiają się koszerne potrawy, pysznie wyglądają.
    Wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak...

    > Ale np. babina, która na targowisku w mojej wsi sprzedaje w czasie upału
    > ser biały hiperzjeczały (nie ma nawet tzw. lodówki samochodowej) jest już
    > bezkarna :-P

    No co, chcesz kobitę ukarać za surowiec do produkcji kleju kazeinowego, bo
    przecież twaróg/serek to prawie kazeina...? Przecież nie ma zakazu jego
    produkcji, a kobita wychodzi majsterkowiczom, modelarzom i stolarzom
    naprzeciw, by w tym upale nie musieli szukać swego ulubionego kleju nie
    wiadomo gdzie, tylko mogli go sobie sami zrobić, dzięki czemu wiedzieć będą,
    z czego konkternie ten klej powstanie :) Zjeczały? To sobie odciagną kwas
    masłowy, parę odczynników i taki modelarz sobie sprokuruje własny plastik
    (kierownice Syrenek były podobno z maślanooctanu celulozy), pozostała
    zawartość... na razie nie wiem, ale na pewno też wykorzysta, więc wiadomo,
    że takiej babiny ruszyć nie można, bo modelarze sie zapłaczą :P
    (to oczywiście ironia była, na "ochoczość" (inaczej) naszych służb
    porządkowych do zaprowadzania tegoż porządku).

    --
    Proszę, podpisz petycję...
    http://www.petycje.pl/petycja/7778/