  • Data: 2011-09-14 09:26:03
    Temat: Re: Horoskop do mnie zadzwonił...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Araneus Diadematus napisał:

    > Albo mają stare wykazy morfologiczne - czosnek dawniej był zaliczany do
    > liliowatych (dziś do amarylkowatych), a do tejże samej rodziny zaliczana
    > jest też cebula... więc na upartego, naginając mocno, da się to wrzucić
    > pod cebulę...

    A zamiast pomidorów można do sałatki dać owoce ziemniaka, bo jedno i drugie
    psiankowate? Przepisy kuchenne, jak i taryfy celne, mają rozdzielczaść
    większą niż ograniczoną do rodzin.

    Jarek

    --
    A z dzieleniem sprawa też jest nietrudna. Wyliczam sobie koeficjent według
    taryfy celnej. Czy panu słabo, panie feldfebel? Jeśli pan chce, to mogę zacząć