  • Data: 2011-09-14 21:01:12
    Temat: Re: Horoskop do mnie zadzwonił...
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3af5de96-4b5e-473d-bd3e-1a2496075b64@l7g2000vbz
    .googlegroups.com...

    (...)

    > Ostatnio mam wrażenie, że czytam grupę dyskusyjną twórców norm ETSI :)

    Może i tak?
    Ale takie są wyniki moich obserwacji. Słuchowo zwraca(łe)m uwagę na takie
    niuanse, że nawet inżynierom potrafi to umknąć (np. chwycisz przez pół
    centrali klapanie przekaźnika A w WG? Czy nieco inne klapanie dołączników
    przelicznika z powodu błędu w okablowaniu? (na szczęście druga przełącznica
    była OK i ruch przejął drugi przelicznik, jeden kabelek na sąsiedniej
    szpilce...)), choć... po tylu latach "organ nieużywany zanika"... Ale nie
    znika zupełnie. IMHO nie jest to nic nadprzyrodzonego, ot, po prostu
    "zboczenie zawodowe" centralowców :)

    > Bez urazy

    Ja tam nie czuję się urażony. Po prostu, nie mam talentu krasomówczego...

    --
    Proszę, podpisz petycję...
    http://www.petycje.pl/petycja/7778/