    From: Nikanor <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Honda z CBS zimą
    Date: Thu, 19 Jan 2012 17:11:31 +0100

    Dnia 19-01-2012 o 12:58:15 Michał Pysz <p...@w...pl> napisał(a):

    > czy da się jeździć zimą skuterem z CBS?
    >
    > Moje wątpliwości budzi fakt, iż wciśnięcie hamulca tylnego wyzwala także
    > przedni. A czasem gdy jest śliska przydałby się sam tył.

    Jak na ulicy jest tylko taka woda i pośniegowe błoto, to SH300 z CBS+ABS
    daje radę. Nieprowokowany - ABS mi się nie włącza. Ale w leżący i padający
    śnieg bym się nie pchał. Nawet nie ze względu na CBS, tylko na
    całokształt. Ani hamować, ani unikać bo ślisko, wizjer zasyfiony,
    samochody cię nie widzą bo mają zasyfione szyby. I jeszcze się ciemno robi
    o 16. Ja lubię hardcore pogodowy, ale takie coś plus ruch uliczny to
    strach. Miałem okazję przetrenować parę razy i dziękuję.

    Do jeżdżenia stricte po śniegu to jednak wolę łąkę i Huskę z terenowymi
    kostkami :)

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na sprzedaż)