  • Data: 2012-01-20 21:02:10
    Temat: Re: Honda z CBS zimą
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka
    "Nikanor"

    W SH300 rozkład sił i mas jest taki, że i tak najpierw zaczyna odjeżdżać
    tył. Ja mam ok. kilometra po względnie białym do krajówki i jeżdżę. Z
    wolna i z ostrożna. Ale u mnie to wiocha, ruch niewielki. W mieście po
    śniegu to bym wolał nie.

    A oponki masz w standardzie cy cos na zime???
    Bo u mnie w malagutku trudno dosc zerwac tylne kółko przy hamowaniu.

    Tytus