  • 1. Data: 2012-01-19 11:58:15
    Temat: Honda z CBS zimą
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Pytanie nowicjusz:
    czy da się jeździć zimą skuterem z CBS?

    Moje wątpliwości budzi fakt, iż wciśnięcie hamulca tylnego wyzwala także
    przedni. A czasem gdy jest śliska przydałby się sam tył.

    mp.

  • 2. Data: 2012-01-19 12:01:16
    Temat: Re: Honda z CBS zimą
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-19, Michał Pysz <p...@w...pl> wrote:
    > Pytanie nowicjusz:
    > czy da się jeździć zimą skuterem z CBS?
    >
    > Moje wątpliwości budzi fakt, iż wciśnięcie hamulca tylnego wyzwala także
    > przedni. A czasem gdy jest śliska przydałby się sam tył.

    A gdzie Ty chcesz tym jezdzic? Po sniegu? Na drogowych oponach po sniegu
    uzywanie jakiegokolwiek hamulca nie ma sensu, podobnie na lodzie. Jak
    tylko po mokrych drogach to spokojnie mozesz jezdzic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-01-19 13:42:00
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 19 Jan 2012 12:01:16 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Kostki na sniegu daja rade.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 4. Data: 2012-01-19 15:39:51
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-01-19 14:42, Piotr Klimek pisze:

    > Kostki na sniegu daja rade.

    Probowalem w zeszlym sezonie - musialem moto do garazu zaprowadzic
    i po asfalcie snieg + lod i kostki nie daja rady...

    Do skuterow sa zimowe opony jakby co :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2012-01-19 16:07:18
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-19 16:39, Norbi pisze:

    > Probowalem w zeszlym sezonie - musialem moto do garazu zaprowadzic
    > i po asfalcie snieg + lod i kostki nie daja rady...
    >
    > Do skuterow sa zimowe opony jakby co :)

    Mimo że mam "zimówki" to i one czasem wymiękają,najprostsze rozwiązania
    są najlepsze,każda góra moja na kawałku sznurka :-)

    https://picasaweb.google.com/101271515157238275540/Z
    ima#5685294667771484386
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2012-01-19 16:11:31
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 19-01-2012 o 12:58:15 Michał Pysz <p...@w...pl> napisał(a):

    > czy da się jeździć zimą skuterem z CBS?
    >
    > Moje wątpliwości budzi fakt, iż wciśnięcie hamulca tylnego wyzwala także
    > przedni. A czasem gdy jest śliska przydałby się sam tył.

    Jak na ulicy jest tylko taka woda i pośniegowe błoto, to SH300 z CBS+ABS
    daje radę. Nieprowokowany - ABS mi się nie włącza. Ale w leżący i padający
    śnieg bym się nie pchał. Nawet nie ze względu na CBS, tylko na
    całokształt. Ani hamować, ani unikać bo ślisko, wizjer zasyfiony,
    samochody cię nie widzą bo mają zasyfione szyby. I jeszcze się ciemno robi
    o 16. Ja lubię hardcore pogodowy, ale takie coś plus ruch uliczny to
    strach. Miałem okazję przetrenować parę razy i dziękuję.

    Do jeżdżenia stricte po śniegu to jednak wolę łąkę i Huskę z terenowymi
    kostkami :)

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na sprzedaż)

  • 7. Data: 2012-01-19 17:05:55
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > A gdzie Ty chcesz tym jezdzic? Po sniegu? Na drogowych oponach po sniegu
    > uzywanie jakiegokolwiek hamulca nie ma sensu, podobnie na lodzie. Jak
    > tylko po mokrych drogach to spokojnie mozesz jezdzic.
    Jazda miejska, użytkowa. Część ulic w mieście nie jest odśnieżona lub
    pług przejechał ale jezdnia jest biała.
    Zwłaszcza końcowy/początkowy odcinek dojazdu albo zjazd do garażu.

    Narazie używam roweru w którym hamulce mam niezależne więc sobie radzę,
    używam głównie przedniego ale czasem sam tył.

    W skuterze się boję, że mi tego tyłu braknie.

    mp.

  • 8. Data: 2012-01-19 17:13:21
    Od: amos <g...@g...com>

    On 19 Sty, 17:07, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > Mimo że mam "zimówki" to i one czasem wymiękają,najprostsze rozwiązania
    > są najlepsze,każda góra moja na kawałku sznurka :-)

    Na samochodowej twierdza, ze waz ogrodowy najlepszy. I badz tu
    czlowieku madry.

    ps. masz jakis dziwny nalot na wydechu. Odnosze wrazenie, ze nie dbasz
    o swoj lansiarski motor. A fe! :)

    --
    amos

  • 9. Data: 2012-01-19 17:36:26
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie nowicjusz:
    > czy da się jeździć zimą skuterem z CBS?

    Pewnie. Trudno jest tak wciasnac tylny hamulec aby zablokowało przód.
    Robiłem różne podejścia ale mi się jeszcze nie udało. CBS jest rewelacja -
    dobrze sie hamuje tylnym bo troche daje na przód - jest spory efekt
    hamowania a skuter nie nurkuje tylko przysiada tył

  • 10. Data: 2012-01-19 20:57:07
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-19 18:13, amos pisze:

    > Na samochodowej twierdza, ze waz ogrodowy najlepszy. I badz tu
    > czlowieku madry.
    W samochodach węże nawijają?
    ale fakt,sznurek dość szybko się zużywa.
    > ps. masz jakis dziwny nalot na wydechu. Odnosze wrazenie, ze nie dbasz
    > o swoj lansiarski motor. A fe! :)
    >
    > --
    > amos
    Nalot jest we właściwym kolorze,to jest właśnie lans:-P
    Na serio to jeżdżenie zimą w zastraszającym tempie koloryzuje wszelkie
    słabe chromy,śruby i gołe alu.

    --
    Tomek
    BMW R1100S