  • Data: 2012-09-06 13:09:52
    Temat: Re: Honda shadow 1100
    Od: <MW> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:k27hoo$3fd$1@usenet.news.interia.pl...

    > Tak z ciekawości, jakie są przewagi we właściwościach jezdnych
    > i komforcie kierownika, takiej shadow 1100 nad jakimś większym burgmanem,
    > czy tmaxem?

    Nie wiem, w życiu nie jeździłem na skuterze. Ale taki cruiser czy chopper ma
    te przewagę, że grubas wygląda n anim idiotycznie, a nie hiperidiotycznie,
    jak na skuterze. Podejrzewam też, że w chopperach te małpiaste kierownice
    powstały własnie dlatego, żeby spaślaki nie rysowały baków sprzączką od
    paska.
    http://www.corbisimages.com/stock-photo/rights-manag
    ed/42-20879275/fat-man-on-motorcycle
    http://video.vidivodo.com/vidservers/server01/videos
    /2009/06/29/16/v200906291606270287779.flv.jpg
    Zresztą, polecam cały wątek:
    http://www.hondarebelforum.com/f10/never-say-again-y
    oure-too-big-for-your-rebel-14222.html

    --