  • 21. Data: 2010-11-18 13:56:25
    Temat: Re: Honda Transalp XL 700 V
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message
    news:4ce40bcc$1@news.home.net.pl...

    > Jeshuuu no, jeszcze jeden post napisze. Nie dasam sie, nie obrazam, ino
    > taki post ktory generalnie mozna by skrocic do "do dupy tekst" jakos do
    > mnie nie przemawia. Pomijajac juz to, ze autor posta jakby zadal sobie
    > trud i spojrzal w moje poprzednie artykuly, wiedzialby na czym jezdzilem a
    > nie proboje mi jeszcze proponowac jazde na innych motocyklach.

    Szanowny Piomay,

    to powiedz mi w takim razie jak Twoim zdaniem powinien wygladac post
    zawierajacy krytyke Twojego dennego artykulu, ale taki, zeby sie go nie dalo
    skrócic do "do dupy tekst" i zeby do Ciebie przemówil.

    Wybacz ale nie jestes uznanym klasykiem literatury i nie bede zapoznawac sie
    z Twoja poprzednia twórczoscia tylko po to, zeby zrecenzowac (a moze -
    zrozumiec?) twórczosc biezaca. Nie zachecam Cie do jazdy innymi motocyklami,
    nie zachecam Cie tez do pisania o motocyklach, mam w dupie czy jezdzisz, czy
    nie i czy piszesz, czy nie. Twoich innych artykulów czytac nie zamierzam.
    Poswiecilem Twojej kiepskiej pisaninie juz i tak zbyt wiele czasu. Jesli to
    niedostatecznie do Ciebie przemawia to nie trac czasu na czytanie recenzji,
    tylko pisz, pisz ile klawiatura wytrzyma - to jest wlasnie grafomania - i na
    objawy niedostatecznego uwielbienia dla Twojej pisaniny ostentacyjnie sie
    obrazaj.

    Wypowiedzi innych precli swiadcza, ze raczej racje mialem, ze Twój artykul
    jest tak nudny, tak naiwny i powierzchowny, ze nie nadaje sie, zeby go
    omawiac na liscie pl.rec.motocykle, wiec rzeczywiscie dajmy juz temu spokój.

    Pozdrawiam Cie serdecznie,

    greg